Az átállítással évi mintegy 120 ezer megawattóra villamos energiát és ezzel együtt
4-5 milliárd forintot takarít meg az ország
– áll a Magyar Villamosenergia-ipari Átviteli Rendszerirányító Zrt. (Mavir) szerdai közleményében.
A Máv-Start közölte, hogy Magyarország területén két nemzetközi vonatot érint az óraátállítás: a Bécs-Budapest-Bukarest vonalon közlekedő Dacia nemzetközi vonat mindkét járata a békéscsabai állomáson várakozik a téli időszámítás szerinti indulási idejére.
A budapesti Nyugati pályaudvarról 0 óra 48 perckor induló szobi személyvonat a teljes útvonalon a nyári időszámítás szerint közlekedik. A 2510-es számú, szintén a Nyugatiból 0 óra 43 perckor induló szolnoki személyvonat ugyancsak a teljes útvonalon a nyári időszámítás szerint halad. A Debrecenből 2 óra 36 perckor induló budapesti sebesvonat viszont a teljes útvonalon
már a téli időszámítás szerint jár,
Debrecenben megvárja a téli időszámítás szerinti indulási idejét.