A Tesco bocsánatot kér a húsvéti reklámja miatt

Tesco
A Tesco supermarket is pictured in north London, on August 29, 2014. British supermarket giant Tesco on Friday issued another profits warning and slashed its shareholder dividend by 75 percent, blaming challenging trade and high investment costs. AFP PHOTO/Leon Neal / AFP PHOTO / LEON NEAL
Vágólapra másolva!
Megosztó kampány keretében hirdette akciós söreit és ciderjeit a Tesco Angliában. A szóvicc önmagában még ötletesnek is tűnhet, azonban az alkohollal párosítva már kiverte a biztosítékot. Az áruházlánc bocsánatot kért.
Vágólapra másolva!

Több angol újságban is megjelent a Tesco botrányos hirdetése, amely miatt a vállalat most magyarázkodni kényszerült – írja a BBC.

– hirdette a Tesco.

A hirdetés egy szójátékra épül, hiszen angolul a nagypéntek Good Friday, és az akció azt sugallja, hogy bepiálva még jobb (better) lehet.

A fenti reklám a keresztény egyház több képviselőjét azonnal felháborította. A kritikák szerint a hirdetés

óriási tiszteletlenség az ünnepre nézve.

Illusztráció Forrás: AFP/Leon Neal

Nagypéntek az a nap, amikor a keresztények megemlékeznek Jézus kínszenvedéséről, kereszthaláláról és temetéséről.

Ráadásul ez a böjt utolsó napja, amely alatt sokan nem csak húsmentes életmódot folytatnak, de

alkoholt sem fogyasztanak.

A reklám miatt a Tesco bocsánatot kért.