A Monheimben található BRANDiVISION cég négy éve hétmillió eurós forgalmat bonyolított le azzal, hogy már 2009-ben gyártási jogot szerzett Európában, és vuvuzelagyártásba fogott. Idén ennél is nagyobb bevételt remél, három tervező agyában ugyanis összeállt egy új hangszer, a combinho.
Frank Urbas, Gerd Kehrberg és Dirk Zimmermann ötlete nyomán egy olyan zajkeltő eszköz került piacra, ami a dobot, a sípot, a kereplőt és a csörgőt egyesíti. A nagyszabású PR-kampányba beszállt a brazil válogatott és a Bayern csillaga, Dante is.
A combinho 9,90 euróért kapható - ez jóval drágább, mint a vuvuzela -, így a cég vezetői nagyobb profitban is reménykednek. "Egy labdarúgó-világbajnokság kereskedelmi szempontból olyan csúcsszezon, mint a karácsony vagy a húsvét. A piac telített, így csak az innovatív termékekkel lehet berobbanni" - idézte Zimmermannt a Spiegel.