A Big Brother megelőzte a Barátok köztöt

Vágólapra másolva!
Hajszálnyival többen választották hétfő este a tv2-s Big Brothert a reklámozók szempontjából legfontosabb korcsoportból, mint az RTL klubon párhuzamosan vetített, Barátok közt című szappanoperát.
Vágólapra másolva!

A tv2-s Big Brother reality show tegnap esti nézettsége, a 18-49-es korcsoportban, egytized százalékkal magasabb volt a főműsoridőben, vele párhuzamosan vetített, Barátok közt című RTL Klubos szappanoperáénál.

Big Brother figyel, vajon Te is fogod őt?http://forum.origo.hu/forum?act=show&fid=46206

Az RTL Klub 4 évesnél idősebb teljes lakosságra vonatkozó nézettségi adatai szerint azonban ők nyerték a "versenyt". Az RTL Klub adatai szerint műsoruk 1,65 millió nézőjével 35,8 százalékos közönségarányt ért el, a párhuzamosan vetített BB-t pedig a tévénézők 35,1 százaléka nézte a tv2-n - írja a kreativ.hu.

Az AGB mérései szerint háromnegyed nyolckor a 18-49-es korcsoportból több mint 814 ezer néző, vagyis az összes tévéző 18,3 százaléka volt kíváncsi a valóságshow második adására, szemben a Barátok közt által elért 18,2 százalékos részesedéssel. A tv2 42, az RTL Klub pedig 41,2 százalékos közönségarányt produkált ebben az időpontban. Pintér Dezső, a tv2 elnöke elmondta: a csatorna 18-49 korosztályban mért közönségaránya tegnap 44,4 százalék volt, adataik szerint az RTL Klub 31,1 százalékos eredményt ért el.

A megújult tv2 az átalakulást követően a fiatalabb korcsoportok megnyerését tűzte ki célul. Szeptember 2-án a tv2 a 18-39 éveseknél 47, 7, a 18-29 éveseknél 46,6 százalékos közönségarányt produkált, míg az RTL Klub 28 százalék körül teljesített. Legtöbben a hét órakor jelentkező BB összefoglalója idején választották a tv2-t, a teljes lakosságot vizsgáló mérés szerint a magyar tévénézők 13,4 százaléka, vagyis 1,21 millió néző volt kíváncsi a 12 összezárt ember kapcsolatkeresésére.

A késő este sugárzott Big Brother-válogatás azonban már ennél jóval kevesebb embert ültetett a tv2 képernyője elé: a hirdetői szempontból érdekes 18-49-es korosztályból 692 ezren, a 18-39 évesek közül pedig 497 ezren nézték meg a 11 óra előtt tíz perccel jelentkező adást. Mindkét esetben azonban 60 százalék feletti közönségarányt sikerül felmutatnia a kereskedelmi adónak - közölte a kreativ.hu