Magdi anyus boldogsága

Vágólapra másolva!
Túl nagy meglepetéseket nem hoztak az elmúlt heti nézettségi adatok: továbbra is az RTL Klub vezet, a teljes napot és teljes lakosságot tekintve, 30,4 százalékkal. Nagyon ment a Barátok közt, Győzike, Vágó kvíze és az irigy Hónaljmirigy. Szombat este az MTV az Eurovíziós dalfesztivállal és a Noxszal csábított, ám a nézők 40 százaléka az IQ-t kutató kvízshow-t preferálta.
Vágólapra másolva!

Az RTL Klub mögött második-harmadik helyen a már megszokott üldözőboly, a TV2 (26,8 százalék) és az m1 (14,1 százalék). Főműsoridőben, a 18 és 49 éves kor közti célcsoportban ugyancsak 4 százalék körüli az RTL Klub előnye a TV2-vel szemben, viszont itt - ahogy megszokhattunk - a legnagyobb az MTV lemaradása: estefelé, a reklámozóknak fontos célcsoport esetében száz felnőttből átlagosan csak tíz választja a közszolgálati tévét.

A piac negyedik legerősebb szereplője, a Viasat 3 az elmúlt héten nagyjából ugyanazt az átlagot hozta, mint 2004-ben: a teljes lakosság és az egész nap esetében 3,3 százalékot ért el, miközben a 18-49-es korcsoport esetén 4,1 százalékon állt meg.

A nézettségi toplista élmezőnyében ugyanazon szereplőket találjuk, mint az elmúlt hetekben: a Barátok közt első lett, egyetlen olyan műsorként, mely elérte a kétmilliós határt, örülhet Géza, Magdi anyus, Vilibá. Győzike is sok nézőt tartott otthon hétfőn, 1,93 millióan preferálták a roma showmant egy kedélyes, kiülős söröző helyett. Vágó István is hozta magát, kvíze legnézettebb adását 1,9 millióan okoskodták végig (ó, én tudom ám a választ, szemben ezzel a szerencsétlennel!).

A Fókusz című magazin is hozott a legjobb napján 1,7 millió nézőt, holott nem volt beszélő, kétfejű borjú az adásban. A Vészhelyzet eseményein 1,59 millió néző borzongott, és örült, hogy nem ő a beteg, és ugyanilyen nézettséget ért el az ötödik része az ország tesztje sorozatnak: ezúttal ismét a nézők IQ-ját mérte fel a Vágó-Marsi páros.

A TV2 a legjobb eredményeit az Irigy Hónaljmirigy tagjai és a Kölcsöngyerek visszajár című film hozták. A taxisokat kicikiző humoros-zenés műsor és az amerikai vígjáték mellett a szokásosan jól teljesítő szerdai Columbo és a rendre nagy nézettséget hozó Áll az alku című vetélkedő bizonyítottak. A Napló 1,4 millió nézőt érdekelt, a Szulák Andrea-show pedig szintén közel ennyit hozott.

Az Esti showder 33,1 százalékos közönségarányt és 1,47 millió nézőt ért el, ebben a műsorsávban tehát kikapott az 1,18 milliós nézettséget és így 27,7 százalékot hozó Csao, Darwin, holott gasztronómiai kérdések kerültek az asztalra mindkettőben: előbbiben borkóstolás ment, utóbbiban pedig a húsevők küzdöttek meg a vegetáriánusokkal, különböző tréfás feladatok közepette.

Forrás: RTLKLUB
Fábry hozza a formát

Az MTV a Bob herceg című magyar operettfilmmel ért el viszonylag jobb eredményt, ez vasárnap este 25 százalékos közönségarányt és 1,23 millió nézőt jelentett. Az Önök kérték című kívánságműsor is relatíve jól ment, de egymillió néző alatt maradt Friderikusz, a Tévé ügyvédje és a szombat esti nagy durranásnak hitt Eurovíziós dalfesztivál is. Utóbbinál a Nox egészen nívós előadással rukkolt elő, ám a brit fogadóirodák és a zenei szakértők hiába várták az első ötbe a magyarokat, csak a 12. helyet csípték meg. Persze a sorozaton korábban csúnyán megégett Charlie szemrebbenés nélkül kiegyezett volna ezzel a helyezéssel is.

A hirdetők számára fontos 18-49-es célcsoportnál a Győzike - Barátok közt - Vészhelyzet RTL klubos tengely vezet, ezután jönnek a mirigyek, majd a Londoni csapás című amerikai akcióvígjáték, Jackie Channel a főszerepben.