Tészta, kenyér, bor – Így marad karcsú Julia Roberts?

2018.11.22. 14:32

Julia Roberts Oscar-díjas amerikai színésznő idén már 51 éves – mégis 40-nek néz ki. Vajon mi a titka? Biztosan nem a szénhidrátmentes diéta, mert azt nyilatkozta egy interjúban, hogy a kenyérről egyszerűen nem tud lemondani. De akkor vajon hogyan tudja ilyen jól karbantartani magát? Nézzük meg!

A színésznő a The Independentnek mondta azt, hogy nem ragaszkodik a szénhidrátmentes diétákhoz, ugyanis nem tudja mellőzni a kenyeret. Tehát úgy döntött, hogy Carrie Wiatt táplálkozási szakértő segítségével megálmodnak egy kiegyensúlyozott étrendet,

amibe (néha egyebek mellett) a kenyér is belefér.

A reggelije házi készítésű granola szezonális bogyós gyümölcsökkel és joghurttal,

vagy répás-banános muffin, vagy friss papaja joghurttal, vagy avokádó, pirítós, tojás, kávé és kókusztej. Ebédje articsókás polenta vagy spenótos pite, esetleg saláta grillcsirkével. A vacsora pedig gyakran gyömbéres lazac, quiona, kínai zöldségek vagy fekete bab, spárga, barna rizs, esetleg avokádó.

Ó, és persze egy pohár bor!

Julia RobertsForrás: Pinterest

Na, de vajon mi a színésznő kedvence? Az avokádó és a tészta. Egy interjúban elmondta, hogy nem érti, miért fél mindenki a tésztától. Hiszen a tészta semmi rosszat nem tett. Ebből már sejthetjük, hogy ő biztosan nem azok közé a nők közé tartozik, akik a szénhidrát látványától is híznak.

Persze emellett szívesen bűnözik is, hiszen ahogy a Vanity Fairnek mondta egy interjúban:

Nem találkoztam még olyan süteménnyel, ami ne ízlett volna.

Egyébként imádja a csokoládécsipszes kekszet. És ugyan ki hibáztatná érte?

Köztudott azonban, hogy az étkezés nem minden, Julia edzeni is jár: egy héten négyszer egy órát. Kedvence a jóga, a pilátesz és a vízi edzés.

Nem szeretek edzeni, azt viszont imádom, ahogy utána érzem magam – mondta.

A hidratálás is fontos számára, ezért odafigyel a naponta elfogyasztott víz mennyiségére. Ha mást nem is, ezt mindenképp lessük el tőle.

Tészta, kenyér, bor – kezdjük azt hinni, hogy a színésznő inkább jó génjeinek, és nem a heti rendszerességű edzésnek köszönheti tökéletes alakját. De mozgással, megfontolt táplálkozással és sok-sok vízzel talán mi is megengedhetünk magunknak néha egy kis kenyeret vagy csokoládécsipszes kekszet.

TOVÁBBI ÉRDEKES CIKKEK, RECEPTEK AZ ORIGO GASZTROROVATÁBAN: