Felemás stratégiát folytatnak a reggelipehely-cégek

Vágólapra másolva!
Egészségesebbé tették nagyon sok terméküket, ugyanakkor a legcukrosabbakat hirdetik a legagresszívebben.
Vágólapra másolva!

Pozitív és kifejezetten negatív fejleményeket említett meg egy jelentés, melyet a Yale Egyetemen tettek közzé a kukoricapelyhet és egyéb, általában reggel fogyasztott pelyheket gyártó és forgalmazó cégekről. A jelentés szerint üdvözlendő irány, hogy a legtöbb termékben radikálisan csökkentették a cukrot, és az egészségesebbnek szánt pelyhekben megemelték a teljes kiőrlésű gabona arányát. Problematikus viszont, hogy a cégek által is legegészségtelenebbnek gondolt reggeliket, mint a Kellogg's Fruit Loops, vagy a Reese's Puffs továbbra is igen agresszíven hirdetik, ráadásul az amúgy is túlsúllyal küzdő gyerekeknek. A gyerekeknek szánt termékek marketingje 2008 óta 33%-al nőtt az Egyesült Államokban, tavaly 264 millió dollár volt.