Itthon is indul a Lidl mobilszolgáltatása

Vágólapra másolva!
Megelőzte az ősszel bejelentetett Tesco Mobile-t a német Lidl-lánc: a cég a Magyar Telekommal partnerségre lépve február elsejével indítja el Blue Mobile nevű mobilszolgáltatását. A szolgáltatásra februártól lehet előfizetni az üzletház áruházaiban.
Vágólapra másolva!

A Lidl áruházlánc elsőként az FMCG-szektorban, saját márkás mobilszolgáltatással lép piacra Blue Mobile néven. A távközlési termékek és szolgáltatások számára a Magyar Telekom biztosítja a hátteret. A szolgáltatás 2012. február 1-jétől lesz elérhető a diszkontlánc valamennyi áruházában, közel 150 értékesítési ponton. Németországban a Lidl már évek óta kínál mobilszolgáltatást Lidl Mobile néven.

A Lidl saját márkás mobilszolgáltatása keretében önálló SIM-kártyákat és készülékes csomagokat egyaránt kínál majd vásárlóinak, a választékban kizárólag feltöltőkártyás konstrukcióban megvásárolható díjcsomagok lesznek megtalálhatók. A társaság a tervek szerint az olcsó, alapfunkciós készülékek mellett modern, érintőképernyős okostelefonokat is árusítani fog, de csúcsmodell telefonok egyelőre nem képezik majd a kínálat részét.

Mivel a társaság a Magyar Telekommal partnerségben nyújtja majd a Blue Mobile szolgáltatást, annak lefedettsége megegyezik majd a T-Mobile-éval, és a Lidl saját márkás szolgáltatására szerződő ügyfelek is a Telekom előfizetői lesznek.

A Magyar Telekom eddig nem vett részt a virtuális mobilszolgáltatók létrehozásában, a sikertelen Postafon és az indulás előtt álló Tesco Mobile partneréül egyaránt a Vodafone vállalkozott. A Blue Mobile feltöltőkártyás, ún. flat tarifás szolgáltatást nyújt majd ügyfeleinek, azaz egységesek, könnyen áttekinthetőek a tarifák: napszaktól függetlenül egységes percdíjjal lehet telefonálni az összes hazai mobil és vezetékes hívószámra - közölte az [origo] kérdésére a Lidl. A cég tarifái februártól, a Blue Mobile honlapjának indulását követően lesznek ismertek.

"A Magyar Telekom komoly lehetőséget lát a Lidllel - mint a magyar piac egyik erős, elismert és kiterjedt értékesítési hálózattal rendelkező áruházláncával - való együttműködésben. A Telekom elsősorban a verseny élénkítését, a piac bővítését és építését kívánja elérni a virtuális távközlési piacra történő belépéssel" - nyilatkozta Pataki Róbert, a Magyar Telekom stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettese az új szolgáltatás indulása kapcsán.

Az [origo] Média és Kommunikációs Szolgáltató Zrt. kizárólagos tulajdonosa a Magyar Telekom Nyrt.