Az O2 mobilcég mintegy 23 millió előfizetővel rendelkezik, akik közül sokan szerdán dél tájban azt tapasztalták, hogy sem telefonálni, sem pedig internetezni nem tudnak mobiltelefonjaikkal. A cég egyelőre nem közölte, hogy a kiesés pontosan hány ügyfelet érint, de valószínűleg ezres nagyságrendű lehet ezek száma.
A BBC-nek az O2 úgy nyilatkozott, hogy nem földrajzi alapú a probléma, tehát nem egyes városok vagy régiók számára elérhetetlenek a szolgáltatások, hanem a tartózkodási helyüktől függetlenül érinthet előfizetőket.
A társaság honlapján lévő információk szerint az O2 beszédhívások és SMS-ek továbbítását végző 2G-s hálózatának helyreállításra csütörtökre megtörtént. Jelenleg a 3G-s adatszolgáltatások helyreállításán dolgoznak a társaság munkatársai. Ennek várható befejezéséről nincs információ, a cég azt javasolja a szolgáltatási hibákat tapasztaló ügyfeleinek, hogy kapcsolják ki és be telefonjaikat, sok esetben a mobilhálózatra való újra kapcsolódás megoldja a problémákat.