Többmilliárdos bevételt hozott eddig a botrányfilm

interview film sony hacker poszter
Tarol a neten a The Interview
Vágólapra másolva!
Tarol a neten az észak-koreai botrányfilm, a The Interview. Csak az online bevétel több mint 4 milliárd forintra rúg. Főleg a Google Play és a YouTube oldalán nézik.
Vágólapra másolva!

Az észak-koreai botrányt kirobbantó film, a The Interview sokkal jobban teljesít a neten: 15 millió dollár, azaz 4 milliárd forintos bevételt hozott a hétvége csak az Egyesült Államokban és Kanadában. A vígjátékot több mint kétmillió alkalommal kölcsönözték ki vagy vették meg online.

Ezzel az online eladások messze túlszárnyalták a jegyeladásokat: ugyan körülbelül csak 300 kisebb mozi mutatta csak be Amerikában, a bevétel 2,8 millió dollár, átszámítva 720 millió forint volt - pedig az érdeklődés nem volt alacsony.

A mostani bevételek csupán a szombati adatokat takarják, a teljes hétvége még ennél is több pénzt hozhat a Sony konyhájára.

Tarol a neten a The Interview Forrás: Sony

A Google hozza a legtöbb pénzt

A Verge információi szerint a legtöbb bevételt a Google szolgáltatásain keresztül (Play, YouTube) érték el, emellett még a Microsoft Xbox platformján, a SeeTheInterview.com honlapon, illetve tegnap óta az Apple iTunes áruházában érhető el a film. Kölcsönzése 6 dollár, azaz kicsit több mint 1500 forint: elindításától 48 óra áll rendelkezésre, hogy megtekintsük, míg a vásárlás HD-minőségben 15 dollárba, azaz 4000 forintba kerül.

Kísérletnek sem volt rossz

A hackertámadás lehetőséget biztosított arra, hogy kipróbálják hogyan reagálnak a nézők, ha egy filmet egy napon online és offline is bemutatnak. A filmstúdiók eddig ragaszkodtak hozzá, hogy egy online premier komolyan visszavetné a bevételeket.

A Sony közleméyében azt írta, a karácsonykor bemutatott The Interview minden idők legjobb online bemutatott filmje, ugyan kérdéses, hogy jutottak erre a megállapításra, hiszen ez az első alkotás, melyet párhuzamosan online és a mozikban is bemutattak.