A Twitter és a Google jelentős megállapodást írt alá, melynek értelmében a rövid, 140-karakteres tweetek újra megjelennek a keresőben. Korábban, 2009-ben is kötöttek már egy hasonló egyezséget, így ha a Google felületén kerestünk, az eredmények között a tweetek is megjelentek - ezt a szerződést azonban 2011-ben nem újították meg. Ali Rowghani akkori ügyvezető igazgató ellenezte, mondván jobb ha a Twitter nagyobb ellenőrzést gyakorol a közösségi oldalon megjelenő tartalom felett.
Az alku értelmében a Twitter mind a 284 millió felhasználójának bejegyzése sokkal nagyobb célközönséget ér el, a cég a siralmas pénzügyi jelentések után mindent megtesz, hogy növelni tudja népszerűségét.
Ugyan a Bing és a Yahoo keresőkkel is hasonló egyezség van hatályban a tweetekre vonatkozóan, a mostani lépés garantálja a Google vezető pozícióját: az internetes keresőpiac több mint 75 százalékát birtokolja már. A twitterezőknek immár nem árt kétszer is meggondolni, mint írnak ki, osztanak meg a közösségi oldalon.