Nagy siker a távfesztiválozás

balaton sound festival buddy
Vágólapra másolva!
Tizenháromezren követték a Voltot és Soundot a Telekom idén debütált interaktív megoldásán keresztül.
Vágólapra másolva!

A Telekom VOLT Fesztivál és a Mastercard Balaton Sound Fesztivál több százezer látogatója mellett szép számmal vannak olyanok is, akik nem a helyszínen élték át a fesztiválélményt.

A monitorral, kamerával és mikrofonnal felszerelt, 4G-vel működő interaktív figurák, a Buddyk segítségével tizenháromezer internetező közvetlen közelről tekinthetett bele a fesztiválozók életébe,

és léphetett kapcsolatba velük.

A Telekom azok jelentkezését várja, akik kedvet éreznek ahhoz, hogy a Sziget Fesztivál egy-egy napján néhány órán keresztül a vállukra vegyék a Buddyt, és hozzásegítsék a távolban lévőket az igazi fesztiválkalandokhoz, miközben szórakoztatják is az oldal látogatóit.

Akinek kedve van a kalandhoz, annak nincs más dolga, mint készíteni egy 15 másodperces videót, amelyben elmondja, hogy miért jó vele bulizni, és azt augusztus 3-ig feltölteni az Instagramra a #festivalbuddy és a Sziget fesztivál hashtagével (#sziget).

A BuddyGuide-ok az ingyenes napijegy mellett szállást és némi fesztiválon elkölthető költőpénzt is kapnak.

Az Origót kiadó Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató Zrt. kizárólagos tulajdonosa a Magyar Telekom Nyrt.