Kifejezetten kínai okostelefonokkal foglalkozó szerviz nyílt Magyarországon. A budapesti illetőségű csapat olyan, idehaza nem, vagy csak korlátozott számban kapható készülékekkel foglalkozik, mint
a Xiaomi, a Dooge vagy épp a OnePLus nevű gyártók termékei.
A szerviz egy weboldalon keresztül működik: a felhasználó megadhatja a telefon típusát, a hiba fajtáját, a keresztnevét és az e-mailcímét, majd a cég munkatársai egy munkanapon belül eldöntik, hogy vállalják-e a javítást vagy sem.
Amennyiben igen, úgy bekérik a telefont, majd e-mailben értesítik az ügyfelet a várható költségekről. A javítás időtartama három nap és három hét közé eshet. A szerviz 180 nap garanciát vállal a munkára.
"Korábban az volt a jellemző, hogy a fiatalabb, árérzékeny és IT területen igen járatos emberek vásároltak kínai import telefonokat, akik önállóan is el tudták dönteni a műszaki specifikáció alapján, hogy mit kapnak a pénzükért."
Ma már egyre gyakoribb, hogy a 35-50 éves, vagy akár ennél idősebb korosztály (a legidősebb vásárlónk 73 éves mérnökember) is ilyen készüléket vesz"
- mondta az Origónak Csernai Kata, a szerviz, valamint az ahhoz tartozó üzlet Dual SIM mobil szakértője.
Állítása szerint a kínai importmobilok vásárlóinak száma folyamatosan nő,
és megjelent egy új, tudatos vásárlóréteg, melynek tagjai szeretnének spórolni a sokszor több tízezer forinttal olcsóbb távol-keleti mobilokon. Ugyanakkor viszont tartanak a nehezen érvényesíthető garanciától.
Csernai szerint az egy évesnél nem idősebb telefonok esetén akkor is ajánlott a hivatalos csatornákon át próbálkozni (gyártó vagy webáruház, ahonnan a mobil származik), ha reménytelennek tűnik a helyzet, ők ugyanis nem gyártói szerviz,
az alkatrészeket kínai beszállítókon keresztül szerzik be.