Kólához adna VR-szemüveget a Coca Cola

2016.02.25. 18:00

Még a Coca Cola is szemet vetett a virtuális valóságra: olyan különleges csomagolást terveztek, amiből a Google Cardboardra hasonlító kartonszemüveget lehet hajtogatni.

A virtuális valóság (VR) az idei Mobil Világkongresszus egyik központi témája, már a mobilgyártók is egyre többen próbálnak bekapcsolódni a trendbe. Senki nem várta azonban azt, hogy

a Coca Cola is előrukkoljon egy VR-eszközzel.

A cég egy saját, Google Cardboardra hasonlító szemüveget mutatott be a mobilkiállítás hetén, ugyan csak YouTube-on - az eszközt nem vitték ki az expóra.

A kartonszemüveget a kólákhoz adottkülönleges csomagolásból lehet összeállítani, és a Google Cardboardhoz hasonlóan működik.

Csak bele kell csúsztatni az okostelefont, hogy a különféle VR-tartalmakat nézni lehessen vele a telefonos appokkal. 

Kiemelkedő élményt valószínűleg nem kell várnunk tőle, inkább marketingfogás lehet a gyártó részéről. Ennél többet még nem árultak el a kartonszemüvegről: még azt sem tudni, hogy mikor és milyen áron vásárolhatjuk majd meg.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK