Magyarországon és globálisan is erősödött a Huawei

2017.05.17. 10:56

2017 első negyedévében 18,8 százalékos részesedést ért el az okostelefonok piacán Közép- és Kelet-, valamint Észak-Európában a Huawei. Ez az előző évhez képest 63 százalékos növekedést jelent. A GfK által mért eredmények szerint jelentősen nőttek az eladások Magyarországon, valamint Ausztriában, Csehországban, Horvátországban és Litvániában is.

A vállalat az előző év hasonló időszakához képest 186 százalékkal több prémium kategóriás okostelefont szállított Közép- és Kelet-, valamint Észak-Európában. 2017 első negyedévében a Lite sorozat eladásait 86 százalékkal gyarapította a Huawei a tavalyi értékhez képest. A rendkívüli népszerűségnek örvendő P8 Lite Lengyelországban és Csehországban is

a legnagyobb számban értékesített okostelefon lett tavaly.

A cég Magyaroszágon is erősít, januárban például megnyitották az első hazai ügyfélszolgálati központjukat Budapesten.

Huawei P10 Lite, az egyik új készülék

Forrás: Huawei

2017 első negyedévében a Huawei áttörő növekedést ért el több országban is.

Több mint 50 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait a világ 52 országában,amelyből harminckettőben az emelkedés meghaladta a 100 százalékot, összesen 34,55 millió okostelefont szállított le. Az IDC adatai szerint a vállalat részesedése az okostelefonok világpiacán 9,8 százalékra növekedett, amellyel megerősítette pozícióját

a világ harmadik legnagyobb okostelefon gyártójaként.

Huawei Customer Service Center Budapesten, a József körúton.

Forrás: Origo

A vállalat világszerte 16 kutatás-fejlesztési központot és 36 partnerekkel közös innovációs központot működtet. Ennek köszönhetően a vállalat az elmúlt évben is több áttörést hozó technológiai fejlesztést valósított meg termékeivel.