Ki sem kell szállni az autóból ha Samsung telefont akar javíttatni

2017.08.17. 18:46

A Samsung a világ első drive-through szervizpontjának létrehozásával bemutatta az ügyfelek kiszolgálásának egy új dimenzióját.

A Samsung a budaörsi Tesco parkolójában nyitotta meg a Samsung S-Drive szervizpontot, ahol az ügyfelek a szervizelés területén a világon először tapasztalhatják meg az autós kiszolgálás nyújtotta kényelmet. Nem kell sorszámot húzni és várakozni, elég a kocsival a szervizpont elé állni, és beadni az okostelefont vagy tabletet.

Pont, mint egy autós gyorsétterem

A drive-through kialakításnak köszönhetően az ügyfelek gyorsan, saját járművük kényelmét élvezve kerülnek sorra. A készülékek hibától függően,

akár két órán belül elkészülhetnek, mire a felhasználók végeznek a nagybevásárlással.

A javítás időtartamára mindenki számára kölcsönkészüléket biztosít a cég. Ha a hiba helyben nem orvosolható, a készülékeket a Samsung központi márkaszervizébe szállítják, ami egyébként a szervízközponttól gyalog is öt percre található, így ezekben az esetekben sem kell napokat várni a javításra.
A drive-through szervizpont SMS-ben értesíti a vásárlót, amint a készülék átvehető. Amennyiben a készülék állapota hosszabb beavatkozást igényel, a telefont előre egyeztetett időpontban lehet átvenni az S-Drive-ban.

Az egyedi, modern kialakítású ügyfélszolgálat és szervizpont szakemberei garanciális és nem garanciális készülékekkel egyaránt foglalkoznak.

Az új szervizbe gyalog is be lehet sétálni elölről.

Forrás: Origo

A Samsung partnerének, az okostelefonok javítására specializálódott budaörsi TMX Mobile Solution Szerviz Kft.-nek komoly tapasztalata van a szervizelés terén. A szintén Budaörsön található 800 m2-es szervizterében összesen 63 mérnök és technikus foglalkozik kizárólag Samsung termékekkel.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!