Erős line-up az Evolution konferencián

2018.02.14. 09:15

Brutális átalakulás vár a kommunikációs és kereskedelmi iparágra, erre utal a „Minden út a fogyasztáshoz vezet" konferencia mottó is. Sőt, a változás, már a küszöbön toporog.

Evolution KonferenciaForrás: Origo

Február 28-án és március 1-én tartják a kommunikációs, üzleti és e-kereskedelmi szakma edukációs workshopját, az Evolution konferenciát. A szervezők célja, hogy bemutassák, a közösségi média, az influencermarketing, az e-kereskedelem, a digitális hirdetési eszközök, az új média, az érzelem- és adatmarketing, a HR, a fintech és az online videók területén az elmúlt években megjósolt üzleti átalakulások most jönnek csak igazán.

Annyi szó volt már a mindent felforgató üzleti átalakulásokról, annyit fantáziáltunk róluk és kételkedtünk bennük. Sokszor gondoljuk, hogy „Jaj, de előreszaladtunk!", vagy azt hogy „Az még a jövő!".

Aztán mégis beigazolódik, hogy az átalakuláshoz szükséges majd minden alkotóelem valahol, valamilyen formában már létezik, itt van már köztünk, a piacon már használatban van." – mondta Csermely Ákos, az Evolution konferencia főszervezője.

Performance kampányokról, e-kereskedelem, fintechről

Erős a line-up - és ezt úgy mondom, hogy az elmúlt években nem kevés konferencián ott voltam, még az is megeshet, hogy az összesen is talán -, vagyis ez alkalommal szintén sikerült lekövetni és meg-megelőzni a nemzetközi és hazai trendeket. Az első nap előadói között szúrt szemet Nagy Barnabás előadása, a Telekom képviseletében, aki a dinamikus kampányok tervezéséről fog beszélni. Előadásában azt feszegeti, hogy meddig érdemes előre tervezni és mikortól optimalizáljuk a kampányokat? Hogyan működhet mindez a csak digitális, illetve a vegyes (offline és online) térben?

Vannak ugyan adatok, de milyen adatok, amiket vizsgálnunk érdemes a döntéshozatalban és honnan lehet őket begyűjteni?

Az eNet internetkutató képviseletében a Budapesti Corvinus Egyetem oktatója, Kis Gergely teszi rendbe a fejekben, mit jelent és mit hozhat valójában 2019-ben a pénzügyi liberalizáció, azaz a PSD2?

Már a hagyományokhoz híven az első nap igazi nagy durranás a 2017-es reklámtorta bemutatása lesz, ugyanis a Magyar Reklám Szövetség és társszervezetei a konferencián mutatják be a 2017-es reklámtortát.

Érzelem- és adatmarketing, meg egy kis employer branding

A második napon, csütörtökön tart előadást Szántó Péter, a user központú stratégiáról, ahol a passzív és aktív adat „átadása" kiemelkedően fontos. Ugyanis robot vizsgálja, hogy mit csinálunk az oldalon, miközben kitöltünk egy kis játékot és a kettő együtt adja ki, mit szeretne a felhasználó és milyen döntést hoz.

Mérő László előadásában A vágy logikája, és a játékelmélet kapcsoltáról beszél. Előadásában keresi a képletét, vagy – ma divatos szóval – az algoritmusát a vágykeltésnek, amihez tőle már megszokott módon a játékelméletet hívja segítségül.

Litkai GergelyForrás: Dumaszínház/Merjás Georgij

Az ügyfél időnként nagyon zavaró tud lenni címmel tart ügyfélkezelési tanácsadó előadást Litkai Gergely. Szerinte nem minden gépi, nem minden személyes, csak a modor állandó (vagy legalábbis annak kéne lennie).

De előadást tart még Sas István és a mindig teltházas teremmel futó Pál Feri atya is. Elmondja még véleményét Pásztor Anna, Ambrus Attila és a Z-generáció influencere, Viszkok Fruzsina is.

Itt áll a küszöbön

Kis túlzással ma már azt mondhatnánk, hogy nem minden út Rómába, hanem minden út a fogyasztáshoz vezet.

Az üzleti világ egyes területein, általam csak vágykeltőknek nevezett lehetőségek, eszközök mára már olyan sebességre kapcsolatok, hogy gyakorlatilag egy szempillantás alatt el tudjuk velük érni a célcsoportunkat, vagy annyira felgyorsítják a folyamatokat, hogy alig bírjuk velük tartani a tempót. Észre kell venni, hogy amire azt mondtuk pár évvel vagy csupán egy évvel ezelőtt, hogy 'Hol van az még?!' már itt áll a küszöbön... és ha nem élünk vele, lemaradunk." – összegezte Csermely Ákos, az Evolution konferencia tulajdonosa.

A részletes program elérhető a konferencia honlapján.