Erős line-up az Evolution konferencián

Evolution konferencia
Evolution konferencia
Vágólapra másolva!
Brutális átalakulás vár a kommunikációs és kereskedelmi iparágra, erre utal a „Minden út a fogyasztáshoz vezet" konferencia mottó is. Sőt, a változás, már a küszöbön toporog.
Vágólapra másolva!
Evolution Konferencia Forrás: Origo

Február 28-án és március 1-én tartják a kommunikációs, üzleti és e-kereskedelmi szakma edukációs workshopját, az Evolution konferenciát. A szervezők célja, hogy bemutassák, a közösségi média, az influencermarketing, az e-kereskedelem, a digitális hirdetési eszközök, az új média, az érzelem- és adatmarketing, a HR, a fintech és az online videók területén az elmúlt években megjósolt üzleti átalakulások most jönnek csak igazán.

Aztán mégis beigazolódik, hogy az átalakuláshoz szükséges majd minden alkotóelem valahol, valamilyen formában már létezik, itt van már köztünk, a piacon már használatban van." – mondta Csermely Ákos, az Evolution konferencia főszervezője.

Performance kampányokról, e-kereskedelem, fintechről

Erős a line-up - és ezt úgy mondom, hogy az elmúlt években nem kevés konferencián ott voltam, még az is megeshet, hogy az összesen is talán -, vagyis ez alkalommal szintén sikerült lekövetni és meg-megelőzni a nemzetközi és hazai trendeket. Az első nap előadói között szúrt szemet Nagy Barnabás előadása, a Telekom képviseletében, aki a dinamikus kampányok tervezéséről fog beszélni. Előadásában azt feszegeti, hogy meddig érdemes előre tervezni és mikortól optimalizáljuk a kampányokat? Hogyan működhet mindez a csak digitális, illetve a vegyes (offline és online) térben?

Vannak ugyan adatok, de milyen adatok, amiket vizsgálnunk érdemes a döntéshozatalban és honnan lehet őket begyűjteni?

Az eNet internetkutató képviseletében a Budapesti Corvinus Egyetem oktatója, Kis Gergely teszi rendbe a fejekben, mit jelent és mit hozhat valójában 2019-ben a pénzügyi liberalizáció, azaz a PSD2?

Már a hagyományokhoz híven az első nap igazi nagy durranás a 2017-es reklámtorta bemutatása lesz, ugyanis a Magyar Reklám Szövetség és társszervezetei a konferencián mutatják be a 2017-es reklámtortát.

Érzelem- és adatmarketing, meg egy kis employer branding

A második napon, csütörtökön tart előadást Szántó Péter, a user központú stratégiáról, ahol a passzív és aktív adat „átadása" kiemelkedően fontos. Ugyanis robot vizsgálja, hogy mit csinálunk az oldalon, miközben kitöltünk egy kis játékot és a kettő együtt adja ki, mit szeretne a felhasználó és milyen döntést hoz.

Mérő László előadásában A vágy logikája, és a játékelmélet kapcsoltáról beszél. Előadásában keresi a képletét, vagy – ma divatos szóval – az algoritmusát a vágykeltésnek, amihez tőle már megszokott módon a játékelméletet hívja segítségül.

Litkai Gergely Forrás: Dumaszínház/Merjás Georgij

Az ügyfél időnként nagyon zavaró tud lenni címmel tart ügyfélkezelési tanácsadó előadást Litkai Gergely. Szerinte nem minden gépi, nem minden személyes, csak a modor állandó (vagy legalábbis annak kéne lennie).

De előadást tart még Sas István és a mindig teltházas teremmel futó Pál Feri atya is. Elmondja még véleményét Pásztor Anna, Ambrus Attila és a Z-generáció influencere, Viszkok Fruzsina is.

Itt áll a küszöbön

Az üzleti világ egyes területein, általam csak vágykeltőknek nevezett lehetőségek, eszközök mára már olyan sebességre kapcsolatok, hogy gyakorlatilag egy szempillantás alatt el tudjuk velük érni a célcsoportunkat, vagy annyira felgyorsítják a folyamatokat, hogy alig bírjuk velük tartani a tempót. Észre kell venni, hogy amire azt mondtuk pár évvel vagy csupán egy évvel ezelőtt, hogy 'Hol van az még?!' már itt áll a küszöbön... és ha nem élünk vele, lemaradunk." – összegezte Csermely Ákos, az Evolution konferencia tulajdonosa.

A részletes program elérhető a konferencia honlapján.