Három hét múlva kezdetét veszi a legfontosabb amerikaifutball-szövetség által rendezett versenysorozat 99. szezonja, így a különféle szponzorok elindították az ilyenkor szokásos reklámkampányaikat. Köztük a Bud Light is, ráadásul a rendkívül népszerű sörmárka egy nagyon ötletes akcióval rukkolt elő az NFL 2018 alkalmából.
A fenti képen a Cleveland Browns Victory Fridges nevű hűtőszekrény látható, amelyet a gyártó clevelandi bárokban, továbbá a Cleveland Browns saját stadionjában fog elhelyezni. A hűtőkből nem lehet megvásárolni a belehelyezett muníciót, helyette automatikusan az összes abban a szent pillanatban ki fog nyílni, mikor a focicsapat megnyer egy NFL-es meccset.
Ilyenre utoljára 2016. december 24-én volt példa, a csapat jelenleg egy 17 meccses vereségsorozattal büszkélkedhet.
Ha megszakad a balszerencsés széria, akkor aki kapja, marja módszerrel lehet majd vinni a sört győzelmi hűtőkből. A hűtők az internetre vannak csatlakoztatva, így értesülnek a győzelem híréről, nem a kocsmárosoknak vagy a biztonsági őröknek kell kinyitniuk a gépeket.
A Bud Light meglepően messze ment a zárómechanizmus terén, részben a lopások megakadályozása, részben pedig a show kedvéért mágneses és láncos megoldás is van rajtuk.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!