Elképesztően népszerűek a Google Home okoshangszórói

2018.08.19. 19:53

A második negyedévben 449 százalékkal több Google okoshangszóró talált gazdára.

Míg a Strategy Analytics szerint a Google elképesztően erős három hónapot zárt a második negyedévvel, és éves szinten 420 százalékkal több okoshangszórót eladva ott liheg az Amazon nyakában; addig a Canalys elemzői más véleményen vannak.

A Canalys szakértői szerint a Google éves szinten 449 százalékkal több Google Home okoshangszórót szállított le, mindezzel pedig a piac élére ugrott, és megelőzte az Amazont. 

Április és június között a Google piaci részesedése 32,3 százalék volt, pedig ez az arány tavaly ilyenkor még csak 16,9 százalékon állt.  

A Canalys szerint az Amazon tavalyi 82,3 százalékos piaci részesedése idén 24,5 százalékra mérséklődött, és tavalyhoz mérten 14 százalékkal kevesebb eszközt szállított le az óriás. Idén erős szereplővé vált az Alibaba és a Xiaomi is.

Forrás: KLGadgetGuy

A Strategy Analytics szerint az Apple HomePodból 700 000 fogyott, a Canalys csak a továbbiak csoportban szerepeltette ezt a modellt.

A kedvező árak és az olcsó modellek miatt világszinten 16,8 millió okoshangszóró talált gazdára az érintett három hónap alatt. Ez 187 százalékkal több, mint tavaly ilyenkor.