Több ügy állapota is követhetővé vált online az E.ON-nál

Working at home Beautiful Using Laptop Wireless Technology Debt New Business One Woman Only Young Women Women Females Busy Copy Space Surfing the Net Love At First Sight Multi-Tasking Paying E-Mail 30-39 Years Adult Typing Smiling Sitting Looking Eating W
Close up of a young woman sitting in kitchen and going through her financials
Vágólapra másolva!
Például a tartozásrendezésről is lehet már az interneten informálódni.
Vágólapra másolva!

Az E.ON célja, hogy ügyfelei gyorsan, kényelmesen, a technikai fejlődés adta lehetőségeket kihasználva intézhessék ügyeiket. Az energiaszolgáltató ezért mostantól már három kiemelt ügytípus esetén működtet gyors és kényelmes, a nap 24 órájában rendelkezésre álló tájékozódási lehetőséget. A felületek fő célja, hogy az igénylő számára mindig pontos információt biztosítson arról, hogy ügye jelenleg hol tart, mi az, ami eddig történt és mi a következő lépés.

Forrás: Getty Images/Geber86

Ez a funkció az alábbi ügyek esetén érhető el:

  • Áram új bekapcsolás
  • Tartozásrendezés
  • Háztartási méretű kiserőmű (HMKE) engedélyezés

A belépés a felületekre egyszerű, minden esetben két azonosító megadására van szükség – megfelelve a személyes információk védelmét célzó rendelkezéseknek és biztosítva a pontos tájékoztatást. Az egyik a felhasználó azonosító, amely minden számlán megtalálható, emellett pedig magát az ügyet vagy folyamatot kell azonosítani – az igénybejelentés számát, vagy tartozásrendezés esetén a szerződéses folyószámla számot kell megadni.

Az E.ON új felületei itt érhetőek el.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!