A Fekete Péntek nagyon durva akciókat hozhat

consumers Horizontal
Shoppers with their arms full walk to their cars during the "Black Friday" sales at a Best Buy store in Culver City, California on November 25, 2016. US retailers kicked off the unofficial start of the holiday retail season with sales that begin on the Thanksgiving holiday. / AFP PHOTO / Mark RALSTON
Vágólapra másolva!
Bár az egyik nagy kereskedő a múlt héten beindította a rakétákat, akik nem használták ki az akciókat, de szeretnének kedvezményesen vásárolni még nem maradtak le semmiről.
Vágólapra másolva!

20 000 tévé és 25 000 okostelefon találhat gazdára egy nap alatt

Az emag sajtótájékoztatóján járva megtudhattuk, hogy az egyik legnagyobb online kereskedő is nagyon készül az idei Black Friday-re, amelynek keretében rengeteg terméket összesen több, mint

3 milliárd forint kedvezménnyel vásárolhatunk meg

az emag oldalain keresztül.

Az idei kínálatban is rengeteg termékcsoport és termék vesz részt, a pelenkától a jachtig elképesztő változatosságú termégcsoportok jelennnek majd meg a kereskedő kínálatánban.

Ezt kerülhetjük el, ha online, vagy mobilappal vásárolunk. Forrás: AFP/Mark Ralston

A kényelmes választás

A bevásárlólközpontokban már régóta ismert probléma a karácsony előtti forgatag okosta kényelmetlen tömeg, ami pedig egy-egy nagyobb akció, például a Fekete Péntek során az elviselhetetlenségig tud fokozódni.

Mára ugyanis a 18-50 éves városi, illetve agglomerációban élő lakosság 87 százaléka ismeri a Black Friday-t Magyarországon és több mint 20 százalékuk tervezi is, hogy vásárol valamit idén november 23-án.

Ezt a tömeget kerülhetjük ki az online vásárlással a kereskedő weboldalán, vagy mobilapplikációján keresztül.

Az a módszer idén is mindenki számára erőteljesen ajánlott és hogy senki ne maradjon le semmiről, az emag például nem kevesebb, mint öt futárszolgálattal is leszerződött, hogy a kiszállítások zökkenőmentesebbek legyenek. A helyzet méreteit mi sem mutatja jobban, mint hogy idén 6,4 milliárd forintotos forgalmat vár az eMAG egyetlen nap alatt.

Ennek megfelelően mintegy 10 hónapnyi előkészületet követően és 2,5 millió eurós befektetéssel készült a vállalat a Black Friday rohamra. A fejlesztések főképp a szervereket, illetve az IT rendszereket érintették. Ennek köszönhetően a vállalatnál megígérték, hogy a megrendelések 70 százaléka 5 napon belül a vásárlóknál lesz. 14 napon belül pedig minden megrendelést teljesítenek.