Módosít a reklámszüneten a YouTube

2018.11.22. 12:08

Tudja jól a szolgáltatás, hogy senki sem szereti a megszakításokat.

Az online videózás sikerének egyik kulcsa, hogy az érdekesnek tartott műsorokat nem szakítják meg tíz percenként reklámblokkok. Vagy legalábbis tipikusan nem, hiszen a YouTube már régen bevezette a tévében ismert reklámszünetet, noha számos tényezőtől függ, hogy mely mozgóképeket szakítja meg videós hirdetésekkel, a néhány perceseket például nem.

A kevesebb megszakításért cserébe hamarosan több reklám is letudható lesz a YouTube-videók elindítása előttForrás: YouTube

A nagyközönség tetszését természetesen nem nyerték el a reklámszünetek, ráadásul nőtt miattuk a videók idő előtti elhagyásának a mértéke is, de annyira azért nem rossz a helyzet, hogy a YouTube kénytelen legyen megszüntetni a formátumot.

Most előállt egy alternatív ajánlattal a videómegosztó: a jövőben a nézők eldönthetik majd, hogy a megszokott reklámszünetekkel nézik-e a kívánt mozgóképeket, vagy

letudnak rögtön két hirdetést a videó elindítása előtt.

Az utóbbit választva a YouTube szerint akár 40 százalékkal is csökkenhet a zavaró reklámszünetek száma.

Az új opció a következő hetekben elsőként a YouTube webes felületén válik széles körben elérhetővé, mobilokon csak röviddel később aktiválja majd a videómegosztó.

TOVÁBBI CIKKEK A ROVATBÓL

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!