A számítógépes hardvereiről, perifériáról és laptopjairól ismert Asus már évek óta próbál betörni az okostelefonos piacra, a kedvező árú telefonoktól a csúcsmodellekig mindent kínál. Minden igyekezete ellenére a cégnek nem sikerült egyről a kettőre jutnia, ami elsősorban annak tudható be, hogy a mobilszolgáltatók nem árulják a készülékeit. Ez súlyos gond, a szolgáltatói támogatás hiányában a vállalat nem tudja elérni a hétköznapi fogyasztókat, pedig a többség havidíjas előfizetéssel veszi az okostelefonokat.
Mostanra tarthatatlanná vált a helyzet, így a vállalat átszervezte az okostelefonos részlegét. Az új stratégia keretében az Asus nem próbálja mindenki igényeit kielégíteni, mostantól a ZenFone telefonokkal
elsősorban a gamereket és a haladó felhasználókat veszi célba.
Ez racionális lépésnek tűnik, hiszen a kérdéses közönség általában aktívan érdeklődik a technikai újdonságok iránt, így valószínűbb, hogy tudomást szereznek az általuk követett sajtóorgánumokból a ZenFone mobilokról. Emellett nem kizárt, hogy ők már alapvetően ismerik és kedvelik az Asus márkát, továbbá nagyobb arányban engedhetik meg maguknak a kártyafüggetlen okostelefon vásárlásával járó, egyösszegű kiadást.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!