24 ezerszer hívta fel a mérges ügyfél a telefonszolgáltatót

Foci vb: Elképesztő, mit tettek a japánok, miután kiestek
A Japanese fan with a flag pictured at a round of 16 game between Belgian national soccer team the Red Devils and Japan in Rostov, Russia, Monday 02 July 2018. BELGA PHOTO DIRK WAEM
Vágólapra másolva!
Csupán nyolc nap alatt, letartóztatta a japán rendőrség.
Vágólapra másolva!

Újabb példa érkezett a japánok időnként határokat nem ismerő fanatizmusára, a tokiói rendőrség a napokban letartóztatta a 71 éves Akitoshi Okamotót, miután a férfi nyolc nap leforgása alatt 24 ezer telefonhívással bombázta a KDDI távközlési vállalat ügyfélszolgálatát.

A kép csak illusztráció Forrás: BELGA/AFP/Dirk Waem

Ez átlagosan napi 3000, óránként 125, percenként pedig kettő telefonhívást jelent, a végrehajtásakor a személyes telefonja mellett nyilvános készülékeket is használt a bácsi. A KDDI szerint a mérges előfizető számottevő mértékben akadályozta az ügyfélszolgálatának normál működését.

Az üzletek működésének rosszindulatú akadályozása

akár három évnyi börtönnel is büntethető az országban.

Okamoto bosszúhadjáratának oka, hogy a férfi nem tudott betelefonálni egy rádióműsorba. Állítása szerint ezzel a KDDI megszegte az előfizetési feltételeket, és követelte, hogy a cég illetékesei személyesen kérjenek tőle elnézést. Ez nem történt meg, így hívásokkal kezdte bombázni az ügyfélszolgálatot, a kapcsoláskor pedig vagy inzultálta a ügyfélszolgálatosokat, vagy félretette a kagylót.

A hírek szerint a japán társadalom gyors öregedéséből fakadó szociális problémák egyre több gondot okoznak, például emelkedik az idős sofőrök által elkövetett gázolások száma, továbbá egyre gyakrabban támadnak vasúti dolgozókra a frusztrált nyugdíjasok.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!