A Halo 3 újításairól a nemzetközi sajtóbemutató kapcsán már beszámoltunk, a hivatalos hazai bemutató előtt azonban még szolgálhatunk néhány multimédiás nyalánksággal a sorozat kedvelőinek. Az Xbox 360 weboldalán meg lehet nézni a játék televíziós reklámját, illetve virtuális formában be lehet járni azt a terepasztalt, amely a szpotban szerepel, és egy heves csatát örökít meg.
A videomegosztókra felkerült egy olyan videó is, amely egy állítólagos Halo 3-lopást örökít meg, de a valódiságával kapcsolatban enyhén szólva is vannak kételyeink. A Microsoft a korábbi részek bemutatása előtt is gondoskodott arról, hogy elég nagy felhajtás legyen a játék körül, és a hazai raktárba betörő srácokról készült felvételt is inkább egy vírusmarketing-kampány részének sejtjük.
Maga a játék a kiadó számára olyan, mint a filmiparnak a Harry Potter: az előző két epizódból 15 millió példány kelt el, és a gyártó most is hasonló nagyságrendű eladási számokat vár. A cím sikere nagyban hozzásegítheti az Xbox 360 játékkonzolt is ahhoz, hogy nagyobb piaci részesedést szerezzen a Sony Playstation 3-mal szemben.