A Microsoft az év vége tájékán MSN nevű tartalomszolgáltatása keretében internetes videoadáson keresztül nézhető hírszolgáltatást indít be, mellyel a RealNetworks, a Yahoo és az AOL szélessávú interneteléréssel rendelkező ügyfeleknek szánt hasonló, ám fizetős szolgátatásaival kíván versenyre kelni.
A szoftveróriás tervei szerint ingyenes hozzáférést biztosít majd bárki számára a mozgóképes hírekhez, amelyeken az NBC és más tartalomszolgáltató partnerei biztosítanak majd számára. A működéshez szükséges költségeket reklámbevételekből fedezik majd: a tervek szerint minden 5-6 perces híranyaghoz 15 másodpercnyi reklámot sugároznak majd, s az online adás megtekintéshez szükséges lejátszóprogram egyes felületeit is értékesíteni fogják. A reklámokat várhatóan a híranyagok közé ékelik majd, s a felhasználóknak nem tudják majd átugorni azokat.