Százmillió dollárt kapott a Twitter

Vágólapra másolva!
A mikroblog szájtba komoly összeget fektetett be öt társaság, nem hivatalos információk szerint százmillió dolláros, vagyis nagyjából 18 milliárd forintnak megfelelő összegről van szó.
Vágólapra másolva!

A hétköznapi felhasználók és hírességek által is használt, legfeljebb 140 karakter hosszúságú miniüzenetek publikálását biztosító szájt hivatalos blogján Evan Williams, a cég társalapítója publikálta az öt befektetőcég nevét, amely komoly összeget invesztált a Twitterbe. Bár Williams nem említette, hogy pontosan mekkora összeget fektettek be a cégbe, a Reuters egy, a szájthoz közeli forrás információra hivatkozva arról számolt be, hogy százmillió dolláros, vagyis mintegy 18 milliárd forintnak megfelelő összegről van szó, amellyel együtt a cég értéke már egymilliárd dollárt tesz ki.

Bár még iparági szakértők sem látják, hogy miként tudna profitot termelni a mintegy 45 millió felhasználóval rendelkező társaság, Williams blogbejegyzésében úgy fogalmazot: "a Twitter utazása csak most kezdődött meg, mi pedig a legjobb termék kialakítása mellett vagyunk elkötelezve amelyet technológiailag és vállalatként létre lehet hozni.

A szájt felhasználási feltételei egyébként szeptemberben megváltoztak, melyek értelmében már lehetővé vált hirdetések megjelenítése is a szolgáltatásban. Erről Biz Stone, a szájt másik alapítóka úgy nyilatkozott, nyitva hagyják a kaput a reklámok alkalmazása előtt, minden lehetőséget megvizsgálnak.