Tovább nőtt a MySpace vesztesége ebben a negyedévben is. Az egykor népszerű oldal 156 millió dollárjába került a News Corpnak az elmúlt három hónapban. Az oldal a közelmúltban esett át profilváltáson: a továbbiakban zenés közösségi oldalként fog működni. A Myspace-re korábban is jellemző volt, hogy a magánszemélyek mellett rengeteg zenekar, DJ használta honlap helyett.
A Rupert Murdoch vezette médiakonszern 2005-ben vette meg 580 millió dollárért a közösségi oldalt. A Myspace akkor még növekedő pályán volt, hónapról hónapra egyre többen regisztráltak. A siker azonban rövid életű volt, a szolgáltatást hamarosan beérte a Facebook, a felhasználók pedig elpártoltak régi kedvencüktől.
A negyedéves eredményeket értékelő konferenciahíváson elhangzott, hogy a tulajdonos nem fogja sokáig tolerálni a közösségi oldal veszteségeit. A beszélgetés során Chase Corey, a New Corp. igazgatója elmondta, hogy az oldal látogatottság még nem kezdett nőni az áttervezés óta.