Vampire: The Masquerade - Bloodlines

Az Activision már próbálkozott a White Wolf világában játszódó Vampire játék kiadásával, nem is kis sikerrel, hisz a Redemption sokak kedvence lett. A következő Vampire programjuk, a Bloodlines a HL2 motorjára épül, és több RPG-s elemet fog tartalmazni elődjénél.

Képek


Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO

 

 

 


Ugyan a harmadik kiadású D and D némileg visszaállította az Advanced Dungeons  and  Dragons hírnevének csillogását, de állítólagosan továbbra is a White Wolf cég Vampire című játéka számít az elsőszámú RPG-nek világszerte. A PC tulajdonosok három évvel ezelőtt már találkozhattak egy színvonalas Vampire játékkal, a Redemptionnel, mely kiadója, az Activision a Troika Gamest bízta meg, hogy készítsen el egy újabb, a Sötétség Világát elénk vetítő játékot.

A szóban forgó új game a 2004-re várható Vampire: The Masquerade - Bloodlines. A játékban természetesen mi magunk is egy vámpírt alakítunk, aki azonban meglehetősen szabad kezet kap, legalább is ami a klánja megválasztását illeti. A papíros szerepjáték szabályai szerint ugyebár minden vámpír teremtője klánjába tartozik, a Bloodlinesben azonban mi választhatunk. Jól fontoljuk meg, hogyan döntünk, mivel e választás határozza meg, hogy milyen különleges képességeket fogunk tudni használni a játék során.

Sok vámpír játékos vitatkozik arról, hogy hol a leghangulatosabb vért szívni a modern korban. A fejlesztők választása ezúttal az Egyesült Államokra, egészen pontosan Los Angelesre esett. Erre lehet, hogy többen is elhúzzák a szájukat, de nincs ok aggodalomra, hisz ez a Los Angeles nem az az LA, mint amit mi ismerünk, hanem egy sokkal sötétebb, anglikánabb, gótikusabb metropolisz, melyből azért nem hiányoznak a modern kor vívmányai sem.

A játék első ránézésre egy FPS-re hasonlít, de sokkal inkább van szó szerepjátékról. A klánok megválasztásának lehetőségéről már szóltunk, most vessünk egy röpke pillantást a fejlődésre. A Bloodlinesban a feladataink missziókba vannak csoportosítva, melyek teljesítése után tapasztalati pontokban részesülünk. Ezeket a tapasztalati pontokat használhatjuk fel képességeink fejlesztésére. Ezekre a képességekre egyébként azoknak is szükségük lesz, akik végig akarják ólommal dolgozni magukat a küldetéseken, mivel a kedves ellenségek bizony fejlesztgetik képességeiket. Hogy egy konkrét példát mondjunk, egy kezdő Nosferatu, aki a láthatatlanság képességét használja, még könnyen észrevehető egy éles szemű fickó által, egy igazi Nosferatu vén már valósággal láthatatlanná válik.


 

Előző
  • 1
  • 2
Következő