Friss hírek a taxifejtámlában

Vágólapra másolva!
Taxitelly néven egyedülálló hirdetési felület jelenik meg a fővárosi taxipiacon. A járművekben elhelyezett LCD-képernyőkön keresztül juthatunk hozzá friss hírekhez és információhoz, de sajnos reklámokhoz is.
Vágólapra másolva!

Magyarországon teljesen új hirdetési lehetőséggel jelentkezik a Taxitelly. A budapesti taxik jobb első ülésének fejtámlájában elhelyezett LCD-kijelzőn keresztül meghatározott adattartalmú hirdetési megjelenést biztosít a vállalat hirdetői részére. Az-LCD kijelzőn keresztül a taxi utasai a különböző menükben és almenükben interaktív módon böngészhetnek - többek között hírek, időjárás, programok, látnivalók is olvashatók lesznek a felületen. Az új reklámfelület nemcsak magyar, hanem angol, majd a későbbiekben német nyelven is olvasható lesz.

A vállalat a taxiban kihelyezett miniszámítógépekre szélessávú mobilinternet- (HSDPA-) hálózaton keresztül tölti fel és frissíti a megjelenítésre szánt anyagokat, vagy akár az egész felületet. A szolgáltatás a Vodafone HSDPA-hálózatának és mobileszközeinek segítségével teszi lehetővé, hogy a központi szerverről az információk biztosan eljussanak a taxi utasaihoz. Az új szolgáltatás iskolapéldája annak, hogy a HSDPA-hálózatokban nem csak a laptoban használt webböngésző funkció érhető el, hanem gyakorlatilag bármilyen felületre, akár mozgó járművekbe is lehet adatokat továbbítani a kötöttségektől mentes szélessávú hálózat használatával.

A hirdetések mellett a legfrissebb hírek, programok, látnivalók és hasznos információk is olvashatók lesznek. Az MTI hírügynökség hírei kétóránként frissülnek, a kulturális és egyéb programokat szintén folyamatosan frissítik, így az utasok valóban naprakész információkat szerezhetnek utazás közben.

A mai naptól induló új szolgáltatás sikerességét, a hardware-elemek alkalmasságát és a program használhatóságát 40 City-taxiban teszteli a társaság a következő 1 hónapban, június 7-éig. A sikeres tesztidőszak után június közepétől megkezdődik a szolgáltatás kiterjesztése, az év végéig várhatóan közel 1000, 2009 év végéig pedig 2500 autóba szerelik be az új, érintőképernyős hirdetési felületeket.