Incoming Forces

A Rage Software játéka, az Incoming Forces elődjéhez, az Incominghez hasonlóan pompás grafikával és pörgős, akciókban dús játékmenettel várja az érdeklődőket.


Képek


Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO
Forrás: ORIGO

Biztos sokan emlékszenek még az 1998-ban megjelent Incomingra. A játék a Voodoo 2-vel jelet meg egy időben, többek közt az akkor új csúcskártya teljesítményének demonstrálására, de a többi hardver elemnek is igencsak jónak kellett lennie, hogy a játékot teljes szépségében élvezhessük. Az eredeti program előnyei aztán ki is merültek a Voodoo 2 tudásának bemutatásában és a lélegzetelállító grafikában, mivel maga a játék nem volt sokkal több egy céltalan akcióprogramnál.

A nemsokára napvilágra kerülő második résznek nem feladata semmilyen konkrét eszköz teljesítményének demonstrálása, viszont a történet lényegesen mélyebbé vált az előző részhez képest, melyet megoldani valljuk meg, nem volt nehéz feladat. Az eredeti Incomingban a játékos egy ember katonát alakított, kinek idegenek hordáival szemben kellett megvédenie anyabolygóját. Hogy ezt a sztorit mennyire lehet önmagában mélynek nevezni, az jó kérdés, de az elődében megismerthez képest valóságos regény.

 A folytatásban fordult a kocka, és az emberek váltak ellenséges erővé. A játékos az amúgy békés kaiyodo faj egyedeként száll harcba a megszálló humánokkal szemben, kiket több helyszínen kell visszaszorítania. Összesen tíz pályán kell győzedelmeskednünk, melyek közt vannak városi, víz alatti pályák, valamint nyílt terepek, hegyvidékek és végül a világűrben is be kell bizonyítanunk felkészültségünket.

Persze most sem gyalogosan, hanem mindenfajta harci jármű fedélzetén kell szembeszállni az ellenséggel. Akad itt légpárnás járgány, könnyű, illetve nehéz páncélzatú tankok, repülőgépek és rögzített lövegek. A járművek eleinte csak gyengébb lézerekkel vannak felszerelve, de a játék későbbi szakaszaiban már egyre komolyabb fegyverekkel taníthatjuk móresre a bitang embereket.

Ugyan említettük, hogy most nem feladat semmilyen eszköz erejének demonstrálása, de ennek ellenére a játék kihasználja a legújabb DirectX szinte minden lehetőségét. Ennek következtében a grafika, különösen ami a víz alatti, illetve a hatalmas nyílt terepeken játszódó részeket illeti igencsak lenyűgöző. Érdemes egy ideig csak a felhős égbolton, vagy a víz felszíne alatt suhanó rakétákat, vagy a robbanásokat figyelni.


 

Előző
  • 1
  • 2
Következő