Sok vita kerekedett már azzal kapcsolatban, hogy miként is reagálnak a játékosok az általuk favorizált játékokban elhelyezett reklámokra. Bizonyos elemzők szerint ezekkel nem igazán foglalkoznak a felhasználók, mások szerint viszont egyértelműen növelik a vásárlási kedvet. A vita eldöntését segítheti elő az a technológia, melyet a Nielsen Entertainment fejlesztett ki, és melyet az Activisonnel kötött megállapodásnak megfelelően a Tony Hawk's Underground második részében vetnek be először. A technológia, mely a játék különlegesen erre a célra készített változataiba került be, azt figyeli majd, hogy a játékosok milyen gyakran "lépnek kapcsolatba" a Chrysler autógyár által készített terepjárók a játékban szereplő változataival. A Nielsen és az Activision tizenhárom és harmincöt év közötti játékosokat keres a tesztre, akik megkapják a korábban említett technológiával ellátott különleges változatokat. A teszt egyelőre csak a program PC-s verzióihoz készült el, de már a tervasztalon szerepel a konzolos technológia is.