Betiltották a Bush ostobaságát sugalló reklámot

Vágólapra másolva!
Betiltotta a brit reklámhivatal azt a reklámot, melyben George Bush összetéveszti a videomagnót a kenyérpirítóval, s így elégeti karácsonyi ajándékát. Az indoklás szerint Bush esetleg sértőnek találná a jelenetet.
Vágólapra másolva!

A brit reklámhivatal nemrégiben betiltotta a 2DTV, egy független tévécsatorna egy reklámját. A kifogásolt jelenet a következő: George Bush kinyitja karácsonyi ajándékát, s benne egy videokazettára lel. A kedvencem. Be is rakom a videóba" - mondja, s már rakja is bele a kenyérpirítóba. A spot a csatorna egy műsorát hivatott reklámozni, mely a készítők szerint jóval tovább megy el, mint a kifogásolt hirdetés. A tévécsatorna egyébként ugyanaz a médium, melynek munkatársai George Michael botrányos videoklipjét készítették, melyben Tony Blairt Bush hűséges pudlijaként ábrázolták.

A 2DTV kacagtató oldalahttp://www.2dtv.co.uk/pages/news.htm

A hivatal véleménye szerint a reklám azért nem engedélyezhető, mert Bush azt esetleg sértőnek találná. Megoldásul azt javasolta, kérjék ki az amerikai elnök véleményét. Ha beleegyezik, lemehet az adás. A műsor producere válaszul a következőket mondta:"Micsoda idióta egy kérés. Írnánk neki levelet, de kétlem, hogy el tudná olvasni." A Bush értelmi képességeit megkérdőjelező események nem ritkák az utóbbi időben, a napokban a kanadai miniszterelnök egyik főtanácsosa kényszerült lemondani, miután Busht nyilvánosan "vadbaromnak" és "értelmi fogyatékosnak" titulálta.