A földi sugárzású országos televíziók 15. heti nézettségi adatai

Vágólapra másolva!
Az AGB Hungary április 7-13. között mért adatai alapján az RTL Klub a legnépszerűbb magyar televízió. A kereskedelmi adó előnye a 15. héten is - a reklámozók szempontjából fontos - legtöbb nézőt vonzó főműsoridőben és a fiatalabb korosztály körében a legnagyobb. Az adott héten a Barátok közt volt a legnézettebb műsor, és kiemelkedő eredményt ért el az MTV Nem csak a húszéveseké a világ című programja is. A tv2-n sugárzott Bazi nagy vitá-nál a nézők többségét jobban érdekelte Mónika show-ja. Az újabb adatok szerint a Tv2 egyelőre tavaszi műsoraival sem tud csökkenteni a hátrányán.
Vágólapra másolva!

A 15. hét összesített adatai alig mutatnak eltérést a március 31. és április 6. közötti időszak eredményeitől. A teljes lakosságot és egész napot tekintve az MTV továbbra is 16 százalék körül mozog, a tv2 eredménye változatlan, az RTL Klub közönségaránya pedig kevesebb, mint egy százalékkal csökkent. Az MTV és a tv2 esetében a főműsoridőt tekintve is hasonló a helyzet, az RTL Klub pedig másfél százalékkal alacsonyabb eredményt ért el, de ebben a sávban továbbra is jelentős az előnye.

Az alábbi táblázatokban és diagramokban még nem szereplő, április 16. szerdai adatok szerint a Tv2 egyelőre új műsoraival sem tud csökkenteni a hátrányán. Április 16-án a Barátok közt nyert több, mint kétmilliós nézettséggel, második a Való Világ, harmadik pedig a szintén RTL Klubon sugárzott Vesztegzár című film lett. Ezeket követik a tv2 tavaszi produkciói, a Szulák Show, a Micukó, a Big Brother, és a Lucifer.

Forrás: AGB Hungary, RTL Klub

Forrás: AGB Hungary, RTL Klub