Csak egy pillanatra ingott meg Mónika

Vágólapra másolva!
Ismét a régi a beszélgetős műsor népszerűsége; ha délután fél hatot mutat az óra, több mint másfélmillió ember fordul a képernyő felé, hogy láthassa, aznap kiket faggat Mónika. A TV2 ugyan az RTL klubos népszórakoztató programot nem tudta befogni, de vigasztalhatja, hogy a Megasztár a premier utáni hetekben is nagyon jó eredményeket ért el.
Vágólapra másolva!

Az október eleji átmeneti visszaesés után a Mónika nézettsége nagyot nőtt és újra messze meghaladja a konkurens produkciókét, nem csak a teljes lakosság, hanem a kereskedelmi szempontból fontos fiatalabb nézők körében is.

A délutáni beszélgetős műsor átlagnézettsége a november 2-5. közötti napokban meghaladta az 1 millió 600 ezret, míg fő konkurensére, a TV2-n vetített Bűbájos boszorkák-ra csak 1 millióan voltak kíváncsiak.

A teljes lakosság körében korábban is hasonló volt a két műsor közti különbség, jelentős változás azonban, hogy az utóbbi hetekben - amikor más programok helyett egyre többen választották szórakozásnak a tévézést - a Mónika fokozatosan javított az ötven év alatti felnőttek körében elért eredményén.

Egy hónappal korábban a 18-49 év közötti nézőket tekintve a Móniká-t 50 ezerrel kevesebben választották, mint az amerikai sorozatot, ami hosszú idő után az első periódus volt, hogy az RTL klubos műsor lemaradt valamilyen fontos nézettségi kategóriában.

A Mónika visszaszorítására tett sikertelen kísérlet ellenére a TV2 több más műsorsávban kereskedelmileg jól teljesített és néhány százalékponttal csökkenteni tudta az RTL Klub mögötti lemaradását. A 45. héten a csatorna legnézettebb műsora az évek óta népszerű Napló volt, valamint a Tények vasárnapi része és a szerdai Megasztár (1 millió 894 ezer) is nagyon jó eredményt ért el. A dalos verseny átlagos nézettsége kevéssel ugyan, de magasabb volt, mint az általában verhetetlen Barátok közt-é (1 millió 824 ezer), az RTL Klubon szintén párhuzamosan vetített amerikai film, az Indiana Jones ( 1millió 094 ezer) pedig elsikkadt a TV2 műsora mellett.

A kereskedelmi tévék külföldi licenc alapján készülő őszi reality-műsorai közül a TV2-s Nagy Ő és az RTL klubos Survivor továbbra is lemarad az egyidőben vetített rivális műsorok mögött, a péntek esti, szintén RTL Klubon vetített Kísértés azonban jó eredményt ért el, az este kilenckor kezdődő adást majdnem 1 millió 400 ezren választották, negyedmillióval többen, mint a TV2 Yamakasi című francia akciófilmjét.

NoA műsor címeCsatornaDátumNézettség(AMR)Közönségarány(SHR%)
1.Apád, anyád idejöjjön (am vígjáték)RTL Klub11.01. hétfő2 455 82747,8
2.NaplóTV211.07. vasárnap2 364 67642,6
3.Legyen ön is milliomos!RTL Klub11.02. kedd2 240 23944
4.Legyen ön is milliomos!RTL Klub11.03. szerda2 222 99242,5
5.Legyen ön is milliomos!RTL Klub11.04. csütörtök2 200 09243,5
6.Legyen ön is milliomos!RTL Klub11.05. péntek2 129 85043,5
7.Barátok köztRTL Klub11.04. csütörtök2 092 01041
8.FókuszRTL Klub11.01. hétfő2 080 93040,3
9.Barátok köztRTL Klub11.02. kedd2 044 95440,6
10.TényekTV211.07. vasárnap1 964 66138,4
11. Megasztár2TV211.03. szerda1 894 24738,2
12.Barátok köztRTL Klub11.03. szerda1 824 03134,8
13.Barátok köztRTL Klub11.05. péntek1 806 25935,2
14. TényekTV211.08. szombat1 750 82739,4
15. FókuszRTL Klub11.04. csütörtök1 742 06637,8
16. FókuszRTL Klub11.02. kedd1 737 78436.9
17. ActivityTV211.08. szombat 1 736 75635,8
18.FókuszRTL Klub11.03. szerda1 726 41635,4
19.FókuszRTL Klub11.05. péntek1 724 58038,1
20. TényekTV211.01. hétfő1 721 34735,8