Az október eleji átmeneti visszaesés után a Mónika nézettsége nagyot nőtt és újra messze meghaladja a konkurens produkciókét, nem csak a teljes lakosság, hanem a kereskedelmi szempontból fontos fiatalabb nézők körében is.
A délutáni beszélgetős műsor átlagnézettsége a november 2-5. közötti napokban meghaladta az 1 millió 600 ezret, míg fő konkurensére, a TV2-n vetített Bűbájos boszorkák-ra csak 1 millióan voltak kíváncsiak.
A teljes lakosság körében korábban is hasonló volt a két műsor közti különbség, jelentős változás azonban, hogy az utóbbi hetekben - amikor más programok helyett egyre többen választották szórakozásnak a tévézést - a Mónika fokozatosan javított az ötven év alatti felnőttek körében elért eredményén.
Egy hónappal korábban a 18-49 év közötti nézőket tekintve a Móniká-t 50 ezerrel kevesebben választották, mint az amerikai sorozatot, ami hosszú idő után az első periódus volt, hogy az RTL klubos műsor lemaradt valamilyen fontos nézettségi kategóriában.
A Mónika visszaszorítására tett sikertelen kísérlet ellenére a TV2 több más műsorsávban kereskedelmileg jól teljesített és néhány százalékponttal csökkenteni tudta az RTL Klub mögötti lemaradását. A 45. héten a csatorna legnézettebb műsora az évek óta népszerű Napló volt, valamint a Tények vasárnapi része és a szerdai Megasztár (1 millió 894 ezer) is nagyon jó eredményt ért el. A dalos verseny átlagos nézettsége kevéssel ugyan, de magasabb volt, mint az általában verhetetlen Barátok közt-é (1 millió 824 ezer), az RTL Klubon szintén párhuzamosan vetített amerikai film, az Indiana Jones ( 1millió 094 ezer) pedig elsikkadt a TV2 műsora mellett.
A kereskedelmi tévék külföldi licenc alapján készülő őszi reality-műsorai közül a TV2-s Nagy Ő és az RTL klubos Survivor továbbra is lemarad az egyidőben vetített rivális műsorok mögött, a péntek esti, szintén RTL Klubon vetített Kísértés azonban jó eredményt ért el, az este kilenckor kezdődő adást majdnem 1 millió 400 ezren választották, negyedmillióval többen, mint a TV2 Yamakasi című francia akciófilmjét.
No | A műsor címe | Csatorna | Dátum | Nézettség(AMR) | Közönségarány(SHR%) | |
1. | Apád, anyád idejöjjön (am vígjáték) | RTL Klub | 11.01. hétfő | 2 455 827 | 47,8 | |
2. | Napló | TV2 | 11.07. vasárnap | 2 364 676 | 42,6 | |
3. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 11.02. kedd | 2 240 239 | 44 | |
4. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 11.03. szerda | 2 222 992 | 42,5 | |
5. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 11.04. csütörtök | 2 200 092 | 43,5 | |
6. | Legyen ön is milliomos! | RTL Klub | 11.05. péntek | 2 129 850 | 43,5 | |
7. | Barátok közt | RTL Klub | 11.04. csütörtök | 2 092 010 | 41 | |
8. | Fókusz | RTL Klub | 11.01. hétfő | 2 080 930 | 40,3 | |
9. | Barátok közt | RTL Klub | 11.02. kedd | 2 044 954 | 40,6 | |
10. | Tények | TV2 | 11.07. vasárnap | 1 964 661 | 38,4 | |
11. | Megasztár2 | TV2 | 11.03. szerda | 1 894 247 | 38,2 | |
12. | Barátok közt | RTL Klub | 11.03. szerda | 1 824 031 | 34,8 | |
13. | Barátok közt | RTL Klub | 11.05. péntek | 1 806 259 | 35,2 | |
14. | Tények | TV2 | 11.08. szombat | 1 750 827 | 39,4 | |
15. | Fókusz | RTL Klub | 11.04. csütörtök | 1 742 066 | 37,8 | |
16. | Fókusz | RTL Klub | 11.02. kedd | 1 737 784 | 36.9 | |
17. | Activity | TV2 | 11.08. szombat | 1 736 756 | 35,8 | |
18. | Fókusz | RTL Klub | 11.03. szerda | 1 726 416 | 35,4 | |
19. | Fókusz | RTL Klub | 11.05. péntek | 1 724 580 | 38,1 | |
20. | Tények | TV2 | 11.01. hétfő | 1 721 347 | 35,8 |