Nem csak a pályán kapott ki a válogatott

2005.06.01. 14:33

Nemcsak a gyepen, de a tévénézők előtt is veszített a labdarúgó válogatottunk: volt némi különbség az Irigy Hónaljmirigy Show és a barátságos mérkőzés nézettsége között.

Az Irigy Hónaljmirigy csapatára 1 millió 465 ezer néző volt kíváncsi, míg a vele párhuzamosan az RTL Klubon futó Franciaország - Magyarország barátságos mérkőzésnek 1 millió 129 ezer nézője volt huzamosan. A kereskedelmileg fontos célcsoportban, a 18-49 évesek körében ennél is volt a különbség: míg a Mirigyek zenés paródiájára 828 ezer néző figyelt, a focira mindössze 508 ezren voksoltak.

Ez azt jelenti, hogy az adott időben éppen tévét nézők 40,2 százaléka választotta a szatirikus show-t, míg a focisták - különösen a meccs első félidejében mutatott - játékát 28,5 százalékuk nézte. A borzalmas kezdés - és a tét szinte teljes hiánya - vetette vissza a nézőket, ám sokan visszakapcsoltak az utolsó tíz percre.

A párhuzamosan futó műsorokat a 18-49-es célcsoportban vizsgálva az látható, hogy a Tények megelőzte a Híradó-t, a Jóban Rosszban úgy teljesített, mint a Fókusz, az Aktív megverte Vágó István vetélkedőjét, a Legyen ön is milliomos-t, ám a Multimilliomos alulmaradt a Barátok közt-tel szemben.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK