Gundel Takács lenyomta Berényi Mikit

Vágólapra másolva!
A minden hétköznapon, napi fél órában jelentkező Áll az alku 2 millió 225 ezres nézőszáma kiemelkedő volt tegnap este - arra mindenképp elég volt, hogy a verhetetlennek hitt Barátok közt ezúttal alulmaradjon.
Vágólapra másolva!

Áttörésként értékelhető az Áll az alku napi verziójának kétmillió fölötti nézettsége: a 2 millió 225 ezres nézőszám azt jelenti, hogy a játék adásidejében a tévét nézők 40,1 százaléka választotta a TV2-t, míg az RTL Klubot csupán 32,5 százalék. A kereskedelmileg kiemelt célcsoportban, a 18-49 évesek között még nagyobb volt a különbség (43,1 százalék a 33,4 százalékkal szemben). Az Áll az alku azonos időben kezdődött, mint az RTL Klub sikersorozata, a Barátok közt. Ez az eredmény feltétlenül siker a TV2-nek, hiszen Magdi anyus és Vili bácsi kalandjait 2005-ben is rendre bő kétmillió néző követte, a műsor pedig ritkán szorult le a heti toplista dobogójáról. Kérdés, hogy egyszeri eredményről van-e szó, vagy huzamosan képes lesz-e jól teljesíteni a vetélkedő. A nézettségi adatokból kitűnik, hogy a műsor egyaránt népszerű volt a férfiak és a nők körében, sőt, nemcsak a nemeket, hanem az egyes korosztályokat tekintve is minden korosztályban egyaránt erős, vagyis igazi családi műsor.

"Nekem valahol mindegy, hogy Vágó István műsorával vagy a Barátok közt-tel szemben indul-e az Áll az alku. Igazából kétféle tévés van: az egyik üzletember és jobban érdeklik a számok, a másik pedig olyan, aki szeret televíziós műsorokat készíteni. Én persze a második csoportba tartozom, és problémának tartom, hogy a nézettség ilyen prioritást kap. Egy bizonyos ponton túl nem vagyok hajlandó idegeskedni az adatok miatt: korábban is voltak hetek, hogy egyáltalán nem néztem meg, milyen mutatói vannak a műsoromnak" - válaszolta kérdéseinkre Gundel Takács egy hete.

Az Aktív-nak szintén igen magas volt a nézettsége tegnap, erősebbnek bizonyult, mint RTL-es vetélytársa, a vele párhuzamosan futó Legyen Ön is milliomos! Míg az Aktív-ot 1,86 millió ember nézte, addig Vágó István 1,73 ezer nézőt kötött le. Különösen nagy volt a különbség a hirdetői célcsoportban: 910 ezer TV2-nézővel szemben 591 ezren választották az RTL Klubot.