Növelte bevételét a Viasat 3

Vágólapra másolva!
Nyilvánosságra hozta második negyedéves eredményét a Modern Times Group (MTG) nemzetközi szórakoztatóipari vállalatcsoport, a Viasat 3 tulajdonosa. A 2007. június 30-án lezárult első félévében a csatorna másfélszeresére növelte árbevételét az előző év hasonló időszakához képest.
Vágólapra másolva!

A reklámpiaci részesedés növekedésének és a nézettségi eredményeknek köszönhetően, 2007 második negyedévében - 2006 azonos időszakához képest - 31-ről 49 millió svéd koronára (egymilliárd 337 millió Ft) nőtt a Viasat 3 bevétele, ami 59%-os növekményt jelent. Az első félévet tekintve, a csatorna 55-ről 82 millió svéd koronára (2 milliárd 250 millió Ft) növelte árbevételét, ami 49%-os növekedésnek felel meg.

"Töretlen növekedésünk és egészséges üzemi nyereségünk stabil alapot nyújtanak a csatornának a digitális átálláshoz " - mondta Kocsis Attila vezérigazgató, hozzátéve, hogy arra készülnek, hogy csatorna a digitális korszak egyik fő haszonélvezője, és a mostaninál még jelentősebb piaci szereplője legyen.

A Viasat 3 múlt héten, főműsoridőben a tévé előtt ülő kereskedelmi célcsoport 5,6 százalékát szórakoztatta: hétfőn borzalmasan indult (3,4 százalékos közönségarány), de csütörtökre feljavult, ekkor 7,9 százaléknak örülhetett. A Viasaton a Miami helyszínelők győzedelmeskedtek 384 ezer nézővel, de hasonló volt az érdeklődés az eredeti, a Vegasban játszódó A helyszínelők iránt is. A csatorna harmadik legnézettebb műsorszáma is amerikai sorozatepizód volt, a Gyilkos sorok újabb darabján 334 ezer magyar izgult.