Karácsonykor a bőröndnyitás volt a nyerő

Vágólapra másolva!
A legtöbb amerikai az Áll az alku helyi változatát, vagyis a Deal or No Deal-t nézte karácsony este, az angolok pedig szinte csak a BBC-re kapcsoltak.
Vágólapra másolva!

December 25-e estéjét az amerikai nézettségi versenyben az NBC nyerte, átlag 9 millió nézővel. A csatorna a két olyan nagyobb adó között volt, amely eredeti, saját gyártású programmal készült a karácsonyra: fő műsorszámként a Deal or No Deal című vetélkedő kétórás különkiadását küldte képernyőre.

Az itthon Áll az alku címen futott, bőröndnyitogatós vetélkedő átlag 9,8 millió nézőt vonzott a képernyő elé - az NBC ezzel saját magát győzte le, hisz az egész estét tekintve a csatorna egy másik műsora, a Különleges ügyosztály (az Esküdt ellenségek alsorozata) került a nézettségi lista második helyére. A krimisorozatra 7,6 millióan voltak kíváncsiak.

Az ABC kedd esti moziját, a Karib-tenger kalózai-t a harmadik órában már 5,5 millióan figyelték, a CBS különleges eseményekről tudósító műsora, a 48 Hours Mystery pedig átlag 4,2 millió nézőt hozott a csatornának. Az általában szellemekkel, titokzatos eltűnésekkel foglalkozó műsor december 25-re ünnepi kiadással készült: Jézus születésének részleteit vizsgálta meg.

A britek nézettségi versenyéből egyértelműen a BBC került ki győztesen: a tíz legnépszerűbb karácsonyi műsorból kilenc ezen a csatornán futott. A legtöbben (13,9 millióan) az EastEnders című szappanopera aktuális epizódjára voltak kíváncsiak, a többi csatorna produkcióiból pedig egyedül az ITV rivális napi sorozata, a Coronation Street került fel a tízes listára, átlag 8,9 millió nézővel - a magyar nézettségi adatokra még várunk.