Az átlagosan 900-1000 fős létszámú rendezvényen az elektronikus média döntéshozói, az állami és kormányzati oldal szakpolitikusai, valamint a kereskedelmi és reklámszektor képviselteti magát. A konferencia idei mottója: "Osztódunk és koncentrálódunk?! - Középpontban a médiafogyasztó".
Az új platformoknak és szolgáltatásoknak köszönhetően lassan bárki szolgáltathat audiovizuális tartalmat. Megjelentek a kizárólag a hálóra készített szappanoperák, sorozatok, kvízek, videoblogok és realityk. Vajon mennyi időre van szükségük a felhasználóknak, hogy megszokják és széles körben használni kezdjék ezt az új, sokcsatornás médiavilágot? A konferencián - többek közt - ezekre kérdésekre keresik a választ elismert nemzetközi szaktekintélyek, vezető közvélemény-kutatók és természetesen a magyar média meghatározó vezetőinek segítségével.
A Media Hungary 2008 egyik nagynevű külföldi előadója idén Peter Broderick, aki világszerte tart előadásokat a digitális gyártásról, és korábban cikkei jelentek meg a Scientific American, a The New York Times és a The Economist lapokban. Broderick jelenleg a Paradigm Consulting elnöke.