hirdetés

Elaludt a napon az RTL Klub

2008.08.07. 10:28

Ha nincs Barátok közt este, és nyári szabadságon vannak az Esti Showder meg társai, akkor jóval kiegyenlítettebb a küzdelem a két nagy kereskedelmi tévé közt.

Az elmúlt héten a TV2 volt a legnézettebb hazai csatorna, 21,1 százalékos közönségaránnyal a teljes lakosságnál - így a 20,7 százalékot jegyző RTL csak a második helyre szorult. Az MTV-t átlagosan minden tizedik tévéző figyelte. Főműsoridőben a TV2 bő két százalékpontot vert az RTL Klubra, azaz jól látható, ha nyári szüneten a kétmilliós nézettségű Barátok közt, ha nyári üzemmódra váltanak a tévék, akkor lényegesen szorosabb a verseny.

Persze a kereskedelmi tévék számára a 18-49-es célcsoport a fontosabb. Egész napot vizsgálva az RTL Klub nyert az ötven alatti felnőtteknél, 23,3 százalékos közönségaránnyal, de főműsoridőben a TV2 győzedelmeskedett, és ugyanez a helyzet a 18-59 év közti nőknél is.

A TV2 a Hal a tortán ismétléseivel ért el ragyogó eredményt múlt héten, ez volt a legnézettebb műsor is egyben - egy erősebb estén 1,71 millió honpolgár figyelte, mi rotyog a fazékban. A Napló sem szokott tavasszal-ősszel a lista második helyén szerepelni, de ezúttal 1,29 millió néző is elég volt az ezüsthöz. Az RTL a Forma-1 és a Nicsak, ki beszél? című film nézettségének örülhetett, de a fiatalabb nézőknél változatlanul kedvelt a CSI: Miami helyszínelők is.

KAPCSOLÓDÓ CIKK

Most
Top 12 óra
hirdetés
hirdetés
Ajánlat
Ajánlat
Ajánlat