Lüszi ikszelt Udvaros Dorottyával

Vágólapra másolva!
Tartja magát a Megasztár szombat este, de ugyanolyan masszív a Szombat esti láz is. A Hal a tortán-t szerdán úgy agyonverte az RTL-es celebműsor, hogy a főzőshow-ban ügyködő szőke nők szájából kiesett a falat.
Vágólapra másolva!

A legnézettebb magyar televízió az év 46. hetében az RTL Klub volt, 27,3 százalékkal, a TV2 21,2, az MTV pedig 9,5 százalékot ért el. A kereskedelmi célcsoportnál értelmetlen méri az m1-et, az RTL viszont 28,2 százalékkal vezet, a TV2 21,9 százalékot mutatott fel az elmúlt héten. A Viasat3 a teljes lakosságnál 4,7, a célcsoportjában 6,1 százalékot jegyzett.

A legnézettebb műsor a Celeb vagyok szerdai záróepizódja volt, 2,3 millióan figyelték Keleti Andrea diadalát. A többi műsor kétmilliós csúcs alatt maradt, tartja a lépést a Megasztár a Szombat esti láz-zal (ez azért érdekes, mert két éve rendre kikapott tőle), nagyon masszív a Fókusz, a Barátok közt, és a Napló legalább teljes lakosságban verte a Cobra 11-et (célcsoportban szokása szerint kikapott). A Dominó-napot is sokan figyelték (1,41 millió tévéző), gyenge volt a Hal a tortán, Győzike pedig egymillió alatt van.

Érdekesség, hogy a Celeb vagyok utáni két hétköznapon nem nőtt A sztárok a fejükre estek nézettsége (20-23 százalék közt mozgott), holott azt gondolná az ember, hogy egzotikus helyszínen zsörtölődő tévésztárokra nagy igény van. Kis öröm a TV2-nek, hogy a Senorita Szöszi megverte a Lost-ot, azt a hamar kultikussá vált sorozatot, mely egykoron ragyogó számokat produkált, csak idővel annyi fordulat volt benne, és annyi új karakter tűnt fel, hogy a nagyközönség teljesen elvesztette a fonalat.

Az MTV a szokásos műsorokkal ért el jelentősebb számú nézőt, a házibajnokságban nyert az Önök kérték (907 ezer tévéző), második a Csináljuk a fesztivált (879 ezer), utána jön a Tévé ügyvédje (764 ezer) és a Kékfény (702 ezer). A gazdasági csúcs a tévében 8,2 százalékos közönségaránnyal ment, nem döntött rekordokat a közvetítés.

A Viasat3 (bármennyire is szeretne elszakadni attól a képtől, hogy "ja, az a sorozatcsatorna, ahol a Helyszínelők megy") legnézettebb 3 műsora sorozat, ráadásul CSI és annak spinoffjai: legtöbben a Miami helyszínelők évadnyitót figyelték (17,3 százalék a célcsoportban, nagyon jó a Viasat esetében), második a vegasi Helyszínelők, harmadik a CSI: New York lett.

Top 30, 18-49-es célcsoport

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel

agb

Forrás: AGB Nielsen