Javuló számok a Viasat3 kistestvérénél

Vágólapra másolva!
Az egyre inkább nők felé tolódó, s ezt fel is vállaló Viasat3 férficsatornája, a TV6 megdöntötte saját rekordját.
Vágólapra másolva!

A TV6 eddigi legjobb heti eredményét érte el az elmúlt héten, átlagosan 0,4 százalékos közönségaránnyal futott. A csatorna fő célcsoportjában, a fiatal, 18-39 éves férfiak körében 0,8 százalék volt a heti közönségarány. A hét legerősebb napján, csütörtökön a tévéző fiatal férfi nézők 1,7 százalékát vonzotta a képernyők elé a TV6 , és ezzel az eredménnyel több kábelcsatornát előzött meg.

A TV6-ot a Bajnokok Ligája-meccsek miatt nyilván többen néznék, de míg nincs megállapodás a UPC-vel, sok háztartás a csatorna kínálata nélkül marad. A Viasat3 "átpasszolta" a kistestvérnek, az invesztíciós fázisban lévő, idén még veszteséges TV6-nak a futball BL-meccseit, hogy így értékesebbé tegye a férfias testvércsatornának szánt adót a szolgáltatók számára. A TV6 jelenleg 33 százalékos lefedettséggel bír, azaz a 3,8 millió háztartásból 1,3 millióban látható.

A Viasat3 is nőtt, a múlt héten a 18-49 évesek körében 7,1, a csatorna fő célcsoportjában (18-39 éves nők) pedig 8 százalékos közönségarányt ért el.