Az ittas Nagy Feró sem segített

Vágólapra másolva!
Előfordul, hogy valószínűleg drágább, saját gyártású produkció kap ki a rivális egy szimpla sorozatepizódjától: múlt héten például a Cobra 11 újfent elverte a Naplót, az NCIS nézettebb volt, mint Győzike. Feró botrányai sem lendítettek sokat a Hal a tortán nézettségén, a Fókusz és a BK masszívan tartja magát. Heti nézettség.
Vágólapra másolva!

Az év 49. hetében az RTL Klubot a képernyő előtt ülő teljes lakosság 25,7, a TV2-t 22,5 százaléka, míg az MTV műsorát nagyjából tízből egy tévéző választotta. A kereskedelmi célcsoportban 3,3 százalékpont az RTL előnye a TV2-vel szemben, a fiatal tévézőknél (18-49 éves kor közti korosztály) öt százalék alatt maradt az MTV. Ugyanebben a korcsoportban a Viasat3 6,6 százalékot ért el a múlt héten, így idősebbeknél nézettebb az MTV, de a fiatalokat már inkább el tudja érni A helyszínelők alatt reklámozó.

A 30 legnézettebb műsor közé ezúttal sem került be MTV-s produkció, az m1-en 846 ezren nézték a Kékfény-t, a Csináljuk a fesztivált közel 800 ezret hozott, és jóval 700 ezer fölött volt a Tévé ügyvédje és az Önök kérték.

A két nagy kereskedelmi csatorna kínálata érdekelte ezúttal is a tévézőket. A Fókusz és a Barátok közt alkotta tengely ezúttal is jól teljesített, ugyanakkor Nagy Feró italozása és botrányai sem javítottak szignifikánsan a Hal a tortán nézettségén, mely legerősebb estéjén 1,19 millió nézővel zárt. A Megasztár eredményhirdetésére jóformán minden második tévéző odakapcsolt (1,78 millióan figyelték), miközben a műsor első része 1,4 millió nézőt érdekelt. Az RTL szállította a héten a legnézettebb hírműsort, filmet (Beépített szépség) és sorozatot (Cobra 11). A délutáni sávban viszont Joshi Bharat erősödik, mert volt napja egymillió fölött, közel 40 százalékos közönségaránnyal is.

Az ötven alatti nézők szeretik a vígjátékot, így nyert a Beépített szépség, de igen jól ment az RTL-es szappanopera és magazinműsor is. A Megasztár eredményhirdetése ennek a korcsoportnak is izgalmasabb volt, mint az előadások, a tévé előtt ülő célcsoport bő 42 százaléka örült vagy bosszankodott a döntések hallatán. Győzikének ebben a formában nincs nagy jövője, elverte őt az NCIS, a Napló-t viszont a TV2-nek kell valahogy felráznia, mert a Cobra 11 épp 11 százalékponttal verte a célcsoportban. A Viasat A helyszínelők-kel és a két spinoffal érte el legjobb eredményeit, 16-17 százalék körüli közönségarányokat.

Top 30, 18-49-es célcsoport

agb

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel.
Forrás: AGB Nielsen