Marc Cherry a mobiltelefonokkal foglalkozó Sprint cégnek gyárt egy nyolc reklámból álló sorozatot, melynek mindegyik része amolyan mini szappanopera lesz, a régi Taster's Choice-hirdetések modorában. Persze az író-rendező felturbózta kissé az egyenként körülbelül 35 másodperces klipeket, telepakolta azokat "fekete humorral, gyilkossággal, házasságtöréssel és árulással" - vagyis a Született feleségek-re számíthatunk, csak kicsiben.
A párhuzam nem véletlen, hisz Cherry mellett a széria más írói is részt vesznek a reklámok készítésében, sőt ugyanazzal a stábbal és ugyanazon a helyszínen fognak forgatni. Más kérdés, hogy a Született feleségek színésznői nem vállaltak szerepet a reklámsorozatban, de Cherry felvillantotta annak lehetőségét, hogy a kisfilmek központi párja (a főként szappanoperákból ismert Rebecca Staab és David Chisum) később feltűnik a Született feleségek-ben is.
A reklámokat szeptember 27-től kezdve heti egyszer adják az Egyesült Államokban - természetesen mindig a Született feleségek szüneteiben. A sorozat már a hatodik évadját kezdi a tengerentúlon, nálunk az ötödik szezonnal tér vissza szeptember 11-én: pár hétig még ismétlések mennek, a TV2 várhatóan októbertől adja az ötödik kör eddig nem látott részeit, a tizenkettedik epizódtól kezdve.