A napi 260 perces átlag jelentős korosztályi különbségeket mutat: a 18-49 évesek 219, a 18-29 korosztály tagjai 175 percet töltöttek a képernyő előtt; az előbbi csoport esetében ez 20, utóbbinál 19 perces csökkenést jelent négy esztendő alatt.
Az országos földfelszíni televíziók továbbra is piacvezetők, noha az MTV egyes csatornája messze a TV2 és RTL Klub mögött marad nézettségben. A többi közönségaránya változatlanul jelentős hátrányban van, a középmezőnyben a Viasat3, a Cool, a Film+ található, csak utánuk jönnek olyan csatonák, mint a Discovery, az AXN, a Story tévé vagy a Spektrum. A heti nézettség itt olvasható.
A 2004-ben mért 72,3-ról tavalyra 56,9 százalékig csökkent a három nagy tévé részesedése, míg a 24,2-ről 39,4 százalékra emelkedett az egyéb (jellemzően tematikus) csatornák aránya a képernyő előtt töltött időből. Eközben - némi közbülső kilengés után - továbbra is 3,5 százalék a videózással töltött idő.
Ennél kisebb a földi terjesztésű csatornák nézettsége a hirdetők számára legfontosabb, 18 és és 49 éves kor közötti kategóriában: 2004-ben itt 71,8, míg tavaly 54 százalék volt körükben a három nagy csatorna részesedése, szemben a kisebbek 23,6-ról 31,1 százalékosra ugró eredményével.