Gorilla bácsi keményebb, mint a Csillag születik

Vágólapra másolva!
Kereskedelmi célcsoportban a Vin Diesellel és Lauren Grahammel felálló vígjáték erősebb volt, mint a szombat esti show. House továbbra is a Tv2 erős bástyája, viszont a Napló igencsak kikapott a Cobra 11-től.
Vágólapra másolva!

A teljes lakosságnál az RTL Klub nyert a múlt héten, 25 százalékos eredménnyel, miközben a Tv2-t százból 19 néző választotta, az MTV pedig 8 százalékot jegyzett. A két nagy kereskedelmi csatorna esetében a 18-49-es célcsoportban sem volt nagy változás, itt a 25 százalékon álló RTL hét százalékponttal verte riválisát, miközben az ötven éves kor alatti felnőttek továbbra is bojkottálják az M1-et, mely csak 3,8 százalékra volt jó.

A teljes lakosságnál a Csillag születik nyert, 2,38 millió nézővel (ez gyengébb, mint a korábbi, de így is impozáns), miközben a hagyományosan jól hozó vasárnap esti sávba tett Gorilla bácsi című akcióvígjáték ért be a második helyre. A széf rendre verte az Áll az alku-t, Benkő a tévézők harmadát érdekli, miközben Piedone még képes 37 százalék fölötti közönségarányra is. A Napló kikapott a Cobra 11-től, és a Hal a tortán sem tűnik nagyon fittnek. Az MTV nem tudott 800 ezer fölött nézettséget felmutatni, így nem is került be műsora a Top 30-as listára.

A kereskedelmi célcsoportban a Gorilla bácsi diadalmaskodott: a mérések szerint az épp tévé előtt ülők fele nézte. A Benkő-féle trash reality majdnem 35 százalékkal igazolja, hogy van igény az ilyesmire, jó ötlet volt visszahozni A széf-et is. A Dominó nap évente egyszer jelentkezik, ezúttal korrekt, 32,7 százalékos eredményt ért el a fiatalabb nézőknél. A Tv2 csak House-szal vétette magát észre a Top 10-ben.

Top 30, 18-49-es célcsoport

Forrás: [origo]

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel!

Forrás: AGB Nielsen