Schobert, Árpa, Király Viktor kevés volt Sebestyén Balázs ellen

Vágólapra másolva!
Sem a fitnesztréner, sem Árpa Attila, sem a legutóbbi Megasztár nyertese, Király Viktor nem tudta legyűrni A széf-et a Hal a tortán-nal, viszont a nyolcas sávban erősebb a küzdelem, a Jóban Rosszban eredményi javulnak. Vasárnap este kiderült, hogy inkább vígjátékot néznek a magyarok, mint a fél emberiséget kiirtó, gonosz lények elleni harcot. Heti nézettség.
Vágólapra másolva!

A 9,3 százalékos MTV és a 18,5 százalékos Tv2 előtt az RTL Klub lett a legnézettebb hazai tévécsatorna az év második hetében, a tévézők 23,3 százaléka nézte átlagban. Az ötven alatti felnőtteknél változatlanul gyenge az M1 (3,8 százalék). A kereskedelmi célcsoportban a 22,4 százalékot jegyző RTL Klub nyert, 4,4 százalékpontot vert rá a Tv2-re, mely így is javított egy kicsit az előző héthez képest. Főműsoridőben nyolc százalékpont a különbség.

Múlt héten az Anyád napja című vígjáték volt a legnézettebb műsor, az egyetlen, mely kétmillió nézőnél többet vonzott. A széf és a Barátok közt változatlanul kedvelt, de a Tv2-nek is voltak jobb estéi: a Napló, a Tények is javított, ahogy a Jóban Rosszban 1,55 milliós eredménye miatt sem bánkódnak a Csillagvirág klinikán. A Hal a tortán 1,05 millió nézőt hozott jobb estéjén, de Schobert Norbert, Árpa Attila és Király Viktor együtt sem tudta legyőzni Sebestyén Balázst és vetélkedőjét a hétórás sávban.

tv2

A kereskedelmi célcsoportban, az ötven alatti felnőtteknél nagyjából ugyanazon műsorok vannak elöl, mint a teljes lakosságnál, noha feltűnően erősebbek a filmek (Men in black 2., Világok harca), és látható, hogy nem untak rá a magyarok a Cobra 11-re, a magyarok kedvenc (német) sorozata még mindig veri a Napló-t. A krimi kedveltebb műfaj itthon, mint a sci-fi, így nem is nagy csoda, hogy a Gyilkos számok ismétléssel is verte a Dollhouse-t - ez nem sok jót jelent Joss Whedon sorozatának. Erősödött a Jóban Rosszban, kétszer is nyert a Fókusz ellen.

Top 30, teljes lakosság

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel.

agb

Forrás: AGB Nielsen