Bikicsunáj-vonalon haladt a Megasztár

Vágólapra másolva!
A 18-49-es célcsoportban 44,4 százalékos közönségarányt ért el a Megasztár második adása, a teljes lakosságban pedig közel 1,7 milliós nézettséget szállított: az internetes videókkal népszerűsített show-t csak a Barátok közt tudta megverni az év 18. hetében.
Vágólapra másolva!

Bő 24 százalékkal az RTL Klub volt a legnézettebb hazai csatorna az év 18. hetében, a Tv2 közel 19, az MTV pedig 8,7 százalékkal követte. A kereskedelmi célcsoportban ugyanígy szerepelt az RTL, míg a Tv2 18,6 százalékot jegyzett. Az MTV változatlanul népszerűtlen az ötven alatti felnőtteknél, ebben a kategóriában csak 3,9 százalékot hozott.

A legnézettebb műsor a Barátok közt volt, de 1,71 milliós eredményétől nem sokkal maradt le a Megasztár, amelynek második casting-adását 1,69 millióan nézték. A tehetségkutató tehát tudta növelni a nézőszámot, nem kis részben a Youtube-ra felkerült Bikicsunáj-videónak, amelyet - több verzióban - legalább félmillióan néztek meg.

A Fókusz és a lepihenő Vacsoracsata is nagyon jó számokat szállított, a legnézettebb heti sorozat pedig az NCIS lett (A mentalista helyett), százezer nézővel verte a végjáték felé haladó Győziké-t.

Top 30, teljes lakosság

agb nielsen

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel
Forrás: AGB Nielsen

---------------------------------------

Az ötven alatti felnőtteknél egy RTL-es film, az Én, a robot nyert, de erős volt a Barátok közt, a 44,4 százalékra ugró Megasztár és az NCIS is. A Forma 1-es közvetítés szokás szerint ragyogó közönségarányt hozott, de az Esti showder csak 27,5 százalékra volt képes, ennél voltak már jobb eredményei. A Heti hetes verte a Frizbi Hajdú Péterrel című műsort, de ennek ára is volt: az RTL-es talkshow közönségaránya 30 százalék alá esett. A Tv2-nél a hétköznap esti struktúrában jelenleg az Aktív a gyenge pont: bár az Áll az alku sem parádézik, a magazinműsor egy nap sem tudott 20 százalék fölé menni.

Top 30, 18-49-es célcsoport

agb nielsen

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel
Forrás: AGB Nielsen