Az ötöslottóban és a vébében bízik az MTV

Vágólapra másolva!
Egymilliónál is többen nézték a lottósorsolást, 1,23 millió magyar figyelte az Argentína - Mexikó nyolcaddöntőt. A világbajnokság kezdete óta az M1 a második legnézettebb magyar csatorna: az RTL Klubot ugyan nem fogta be, de a Tv2-t megelőzte.
Vágólapra másolva!

Az év 25. hetében minden ötödik tévéző az RTL Klubot figyelte, ezzel a csatorna meg is nyerte a nézettségi versenyt a 17,8 százalékos MTV és a 15,5 százalékos Tv2 előtt. Esténként a kisebb, tematikus tévék közönségaránya csökken, ilyenkor nő a nagyok műsora iránti érdeklődés, így az RTL, az MTV és a Tv2 is növelte nézettségét az esti órákra: előbbi minden negyedik, az M1 pedig minden ötödik tévéző bizalmát élvezte.

A kereskedelmi célcsoportban az RTL Klub nyert, 20,3 százalékkal, a Tv2 és az MTV pedig egyformán teljesített, 14,8 százalékot mért náluk az AGB Nielsen. A köztévé a világbajnokság előtt öt százalék alatt volt a fiatalabb nézőknél, azaz a futballal megháromszorozta nézettségét az ötven alatti felnőtteknél.

A legkedveltebb műsorok közt szerepelt ismét a Barátok közt, a Fókusz, a Tények, a Jóban Rosszban. Az, hogy 1,39 millió nézővel lehet listát vezetni, világosan jelzi, nyár van, kevesebb a tévéző: ilyen eredmény ősszel nem lenne elég a dobogóra sem. A múlt hét legnézettebb meccse a június 27-i Argentína - Mexikó volt, 1,23 millióan figyelték. Egymilliónál több magyar izgult az ötöslottó sorsolásán, és feltűnő, hogy milyen sokan szeretik a Rubí, az elbűvölő szörnyeteg című telenovellát, amely délutáni, fél ötös kezdése ellenére is hoz egymillió nézőt.

Top 30, teljes lakosság

agb

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel

Forrás: AGB Nielsen

--------------------------------

A kereskedelmi célcsoportban is az RTL Klub szappanoperája nyert, erős volt a Fókusz, A mentalista, miközben a Tv2 csak két műsorral tudott bekerülni a tízbe. A Vacsoracsata ismétlésben is nyerte műsorsávját, az RTL új sorozata, a Vámpírnaplók pedig jól nyitott, 27,7 százalékos közönségaránnyal rajtolt.

Top 30, 18-49-es célcsoport

agb

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel

Forrás: AGB Nielsen